preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 188
VIRTUALNI „POSJET OSMIH RAZREDA VUKOVARU“ NA SATU POVIJESTI, 8.RAZRED

15.11.2020.

S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju kad nismo u mogućnosti fizički posjetiti i doživjeti GRAD HEROJ, njegovu snagu, patnju i stradanja učinimo to virtualnim putem.

Pred vama je priča o Vukovaru ispričana pomoću fotografija snimljenih prijašnjih godina u sklopu projekta „Posjet osmih razreda Vukovaru“ . Upoznati ćete najvažnija memorijalna mjesta koja govore o sudbini grada u vrijeme Domovinskog rata.

Jasminka Fanuko-Polančec

https://www.tripline.net/trip/Posjet_osmih_razreda_Vukovaru-17666541305410178061CE1852C21291?n=30#addphotos

Terenska nastava

IZVANUČIONIČKA NASTAVA POVIJESTI U 5.-OM RAZREDU

4. i 6-og listopada 2011. učenici svih 5.-ih razreda sudjelovali su na satu povijesti u Muzeju grada Koprivnice.

Tema posjeta bila je „Povijesni izvori našeg kraja“ kojom su učenici ponovili i proširili znanja obrađena na redovnoj nastavi . Dobili su zadatak da za svaku vrstu povijesnih izvora pronađu  i zabilježe konkretne primjere iz vlastitog zavičaja. 

U muzeju nas je srdačno dočekao gosp. Zvonko Hitrec, viši muzejski pedagog koji je učenike proveo po muzeju i održao predavanje prilagođeno njihovu uzrastu i navedenoj temi.

Učenici su pažljivo slušali i pokazali interes za zavičajnu povijest postavljajući pitanja i rješavajući postavljene zadatke. Također su pokazali zadovoljstvo što smo sat održali  izvan učionice.

Bilo je drugačije, konkretnije, zanimljivije i što je vrlo važno, posjet muzeju probudio je dječju maštu. Gledajući slike, fotografije, predmete iz prošlosti zamišljali su kako je bilo nekad….kako je izgledao grad, kako su se ljudi oblačili, koje predmete su koristili, čime su se sve bavili,…

Upravo to je i jedan od glavnih ciljeva nastave povijesti –probuditi interes i ljubav prema vlastitoj prošlosti, posebno prošlosti svog zavičaja.

 

Jasminka Fanuko-Polančec

Priloženi dokumenti:
POSJET MUZEJU.doc

preskoči na navigaciju