« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
15.11.2020.
S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju kad nismo u mogućnosti fizički posjetiti i doživjeti GRAD HEROJ, njegovu snagu, patnju i stradanja učinimo to virtualnim putem.
Pred vama je priča o Vukovaru ispričana pomoću fotografija snimljenih prijašnjih godina u sklopu projekta „Posjet osmih razreda Vukovaru“ . Upoznati ćete najvažnija memorijalna mjesta koja govore o sudbini grada u vrijeme Domovinskog rata.
Jasminka Fanuko-Polančec
IZVANUČIONIČKA NASTAVA POVIJESTI U 5.-OM RAZREDU
4. i 6-og listopada 2011. učenici svih 5.-ih razreda sudjelovali su na satu povijesti u Muzeju grada Koprivnice.
Tema posjeta bila je „Povijesni izvori našeg kraja“ kojom su učenici ponovili i proširili znanja obrađena na redovnoj nastavi . Dobili su zadatak da za svaku vrstu povijesnih izvora pronađu i zabilježe konkretne primjere iz vlastitog zavičaja.
U muzeju nas je srdačno dočekao gosp. Zvonko Hitrec, viši muzejski pedagog koji je učenike proveo po muzeju i održao predavanje prilagođeno njihovu uzrastu i navedenoj temi.
Učenici su pažljivo slušali i pokazali interes za zavičajnu povijest postavljajući pitanja i rješavajući postavljene zadatke. Također su pokazali zadovoljstvo što smo sat održali izvan učionice.
Bilo je drugačije, konkretnije, zanimljivije i što je vrlo važno, posjet muzeju probudio je dječju maštu. Gledajući slike, fotografije, predmete iz prošlosti zamišljali su kako je bilo nekad….kako je izgledao grad, kako su se ljudi oblačili, koje predmete su koristili, čime su se sve bavili,…
Upravo to je i jedan od glavnih ciljeva nastave povijesti –probuditi interes i ljubav prema vlastitoj prošlosti, posebno prošlosti svog zavičaja.
Jasminka Fanuko-Polančec