« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KATOLIČKI VJERONAUK
Školski vjeronauk stavlja naglasak na cjeloviti odgoj čovjeka te, imajući osobito u vidu religioznu dimenziju, na promicanje osobnih i društvenih općeljudskih i vjerničkih vrednota.
CILJ KATOLIČKOG VJERONAUKA
Njegovati i razvijati religioznu dimenziju djeteta, osposobljavajući ga, primjereno njegovoj dobi, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrednota Evanđelja u odnosu na sebe, drugoga te na poseban način Boga.
ZADAĆE KATOLIČKOG VJERONAUKA
* Pomagati djetetu da raste u povjerenju u samoga sebe i tako sve više postaje osoba.
* Odgajati dijete za odgovorno ponašanje u svijetu koji ga okružuje.
* Pobuđivati u djetetu one duhovne snage kojima će na ispravan način doživljavati transcendentnost ljudskog života i svijeta uopće.
* Zadovoljiti djetetovu potrebu za pripadanjem i za ljubavlju, te na temelju tog iskustva upućivati ga na odnos, susret i autentično približavanje Bogu.
* Pobuđivati dječje čuđenje i divljenje te iskrenu i duboku radost prema Bogu stvoritelju metodom stvaralačkog pripovijedanja i izražajnog čitanja biblijskih i književno umjetničkih tekstova, komunikacijom sa simbolima i molitvenim izražavanjem, prateći ciklus liturgijske godine.
* Omogućiti djetetu da metodom igre doživljava i upoznaje temeljne poruke Evanđelja.
* Zadovoljiti djetetovu potrebu za uspostavljanje autentičnog odnosa između njega i poruke vjere.
* Uvoditi dijete u prijateljsku komunikaciju s Bogom putem osobnog molitvenog izražavanja.
* Razvijanje povjerenja, zahvalnosti, darivanja, suosjećanja i suradnje s bližnjima.
* Osigurati djetetu kvalitetu življenja, razvijajući temeljne i bitne odrednice čovjekova bitka – ljepotu, istinu i dobrotu.
* Omogućiti djetetu da se susretne s dobrim primjerima odnosno pozitivnim uzorima u životu svoje uže i šire okoline, koji ostvaruju ljudske i kršćanske vrijednosti, s ciljem integracije i ispravnog poistovjećivanja.
* Pomagati djetetu u uspostavljanju autentičnih odnosa s drugima, osobito različitima, koji imaju drukčije religiozne navike i ponašanja.