« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 3.a i 3.b razreda sudjelovali su na radionici U potrazi za informacijama u školskoj knjižnici. U radionici je korištena metoda suradničkog učenja – rad u stanicama. Tijekom rada učenici su se koristili tiskanim i online izvorima znanja u rješavanju problemskih pitanja i zadataka. Radionicu je održala knjižničarka Nikolina Sabolić u suradnji s razrednim učiteljicama Slađanom Ninković i Jasnom Tolnaj.
U prostoru knjižnice formirane su 4 stanice s različitim izvorima znanja i različitim zadacima za učenike. Učenici su radili u 4 skupine, a unutar skupina u paru. Skupine učenika kružile su po postajama u 4 rotacije sve dok nisu stigle do početne postaje. Na taj su način sve skupine učenika riješile sve tipove zadataka pritom se služeći ponuđenim izvorima – enciklopedijama, leksikonima, stručnim knjigama, znanstveno-popularnim časopisima i obrazovnim mrežnim stranicama.
Na prvoj postaji učenici su rješavali dva tipa problemskih pitanja služeći se enciklopedijama.
Na drugoj su se postaji služili online izvorima pri izradi osobne iskaznice lisice u formi grafičkog organizatora – umne mape.
Na trećoj su postaji služili stručnim knjigama i leksikonima te rješenja problemskog pitanja organizirali u formi Vennovog dijagrama.
Četvrta je postaja bila rezervirana za pretraživanje informacija u popularno-znanstvenim časopisima i upisivanje rješenja u križaljke.
Nakon rotacija po stanicama svaka je skupina prezentirala rezultate rada pred razredom. Učenici su ponovili nove sadržaje o izvorima znanja putem online kviza. Vlastiti rad evaluirali su listom za samovrednovanje, a samu radionicu izlaznom karticom.
Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.