« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Dana medijske pismenosti, koji se obilježavaju u mjesecu travnju, u školskoj knjižnici provedene su radionice s učenicima 6. i 2. razreda.
Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svakog proljeća od 2018. godine. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima.
Učenici 6.a razreda sudjelovali su na radionici Digitalna detoksikacija, a cilj je bio osvijestiti negativne utjecaje prekomjerne izloženosti ekranu na fizičko i mentalno zdravlje, koncentraciju i učenje te osmisliti plan za manje provođenje vremena za ekranom. Ispunjavanjem liste za samoprocjenu učenici su utvrdili karakteristike vlastitog korištenja uređaja sa zaslonom, količinu vremena provedenu uz uređaje i vremena provodenog u druženju s prijateljima i obitelji uživo. Slijedila je dramska vježba u kojoj su učenici osvijestili na koji način neprekidno uznemiravanje porukama nepovoljno utječe na naš mozak, koji se uznemiren signaliziranjem s mobitela ne može fokusirati na drugi sadržaj ili to čini u slabijoj mjeri i sa slabijim rezultatima. Upoznavši se s pojmom digitalnog detoksa, koji označava vrijeme koje smo odlučili provesti bez ikakavog digitalnog uređaja, osmislili su plan s prijedlozima za provođenje vremena bez ekrana tijekom dana.
Učenici 6.b razreda sudjelovali su na radionici Hrvatski jezik i književnost na mreži na kojoj su se upoznali sa sadržajima Hrvatskog jezičnog portala i portala eLektire. Naučili su kako pronaći i koristiti se digitaliziranim književnim djelima za cjelovito čitanje i zvučnim knjigama na portalu eLektire. Također su se služili Hrvatskim jezičnim portalom, rječničkom bazom hrvatskoga jezika u tumačenju nepoznatih riječi.
Učenici 2.a razreda analizirali su priču za lektiru „Anica i sportski dan“ te zaigrali književni kviz u alatu Kahoot.
Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.
knjižničarka mentorica