« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 2. i 4. razreda ove školske godine imali su zajednički razredni projekt po imenu Igrom učimo. Cilj projekta je bio razvijati logičko razmišljanje, prostornu i vizualnu percepciju kroz edukativne igre.
U današnje vrijeme djeca se okreću digitalnim igrama koje ih često odvajaju od vršnjaka i nerijetko te igre nemaju edukativnu vrijednost. Učenici 4. razreda su učenicima 2. razreda pokazali 8 edukativnih igara koje će kod učenika razvijati logičko razmišljanje te prostornu i vizualnu percepciju.
Kroz dva susreta, radeći u parovima, učenici 2. razreda naučili su nove igre koje osim što su edukativne su i zabavne, te ih učenici lako mogu napraviti kod kuće. Učenici su dobili pravila za svih 8 igara naučenih kroz projekt, kako bi ih mogli igrati s prijateljima ili roditeljima. Igre naučene u projektu su: Dara; Contig Jr.; Set!; Pentalpha mozgalica; Čarobni trokut; Tangram; Watermelon chess; Kono.
Lana Sabolović