« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U četvrtak, 12. siječnja 2023. u našoj školi održan je roditeljski sastanak za sve roditelje čija će djeca pohađati program produženog boravka.
Na samom početku roditeljskog sastanka ravnateljica je održala uvodnu riječ gdje je s radošću prigrlila sve roditelje koji će se uključiti u tako nešto novo u našoj školi. Predstavila je program produženog boravka u nekoliko rečenica opisavši ga kao organizirani program rada za učenike koji ima svoja područja, zadaće i ciljeve. Naglasila je kako se njegovim ostvarivanjem učenicima pruža kvalitetan i aktivan boravak u školi. Zaželjela im je uspješnu suradnju s učiteljicama i cijelom školom, a riječ je prepustila učiteljicama razredne nastave u produženom boravku Antonelli Fučak i Luciji Matas.
Učiteljica Antonella predstavila je roditeljima produženi boravak, koji su ciljevi i sam program produženog boravka. U radu će se izmjenjivati odmor, vrijeme za učenje, vježbanje i ponavljanje te organizirano vrijeme. Isto tako, djeci će biti osigurana tri obroka. Osim ponavljanja i uvježbavanja nastavnih sadržaja koje su učenici ujutro usvajali na nastavi te pisanja domaće zadaće, učiteljice će osmisliti i načine kreativnog provođenja preostaloga vremena kroz učenje i igru.
Program produženog ima nekoliko područja igre, sport i rekreacija, jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, socijalizacijsko te prirodoslovno-tehnološko. Učiteljica Lucia predstavila je primjere aktivnosti po tim područjima. Sve primjere aktivnosti potkrijepila je fotografijama aktivnosti iz svog dosadašnjeg iskustva rada u produženom boravku. Tu su razne likovne, glazbene ili plesne, radionice, obilježavanje prigodnih dana, jezične i matematičke igre, mala projektna istraživanja, rješavanje osmosmjerki i križaljki, čitanje knjiga i slikovnica, razni digitalnim kvizovi itd.
Učiteljice su pokazale učionice roditeljima gdje će njihova djeca provoditi vrijeme i dale im dodatne upute za rad. Naglasile su kako se izmjenama igre, učenja, odmora, vježbanja i razgibavanja, šetnje, pjevanja, ponavljanja, crtanja, razgovora kod djece želi stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva. Cilj je sretno dijete koje će voljeti školu.
Lucia Matas