« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svjetski dan snjegovića obilježava se 18. siječnja, a znate li zašto?
Brojka 18 podsjeća na metlu i snjegovića te se tog dana prisjećamo lika kojeg sva djeca vole.
U produženom boravku u skupini 2. i 4. razreda napravili smo nekoliko aktivnosti i posvetili dan snjegoviću. Započeli smo s olujom ideja. Čega se sve sjetiš kad netko spomene riječ „zima“? Bilo je tu mnogo riječi poput: hladnoća, pahuljice, grudanje i nekih zanimljivih poput smrt kukcima, ali među njima svima našao se i snjegović.
Zajednički smo čitali priču Bajka o snjegovićima Kašmira Huseinovića. To je jedna priča o djeci koja su uništila sve snjegoviće i pozvala tugu u grad. Razorila su sve snjegoviće koje su drugi stvorili. Međutim, jedna je sestra svom bratu dala svoju omiljenu igračku i tim prekrasnim činom svjetlost se vratila u grad. Nakon čitanja i analize priče, ispunjavali smo mapu o priči u obliku snjegovića. Slijedila je druga aktivnosti. Gledali smo i kratki animirani film Lily and the Snowman o prijateljstvu između djevojčice Lily i snjegovića. Iz filma smo naučili da s godinama starimo i imamo sve više obaveza, ali to nas ne smije spriječiti se trudimo oko ljudi koje volimo. Rješavali smo nastavni listić o filmu i naposljetku je svatko napravio svog snjegovića. Svaki snjegović je bio drukčiji, ovisno o tome koliko ima slova u imenu svakog učenika. Svatko ga je ukrasio po želji.
Prvi snijeg u našem zavičaju pao je prije nekoliko dana, ali se nažalost nije zadržao na tlu. Nismo mogli napraviti pravog snjegovića u dvorištu naše škole, ali smo zato ukrasili učionicu snjegovićima od papira.
učiteljica Lucia Matas