« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 2. i 4. razreda u produženom boravku prošli tjedan posvetili su aktivnostima kojima će prizvati proljeće u naš grad i školu.
Otišli smo van u prirodu, sjeli na jastučiće i osluškivali prirodu. Što sve možemo vidjeti, što čuti, a što pomirisati u proljeće? Bilo je tu puno odgovora. Od pjeva ptičica, do vjetra, do mirisa cvijeća i svakakvih grmića.
Od aktivnosti koje najviše vole raditi u proljeće učenici su istaknuli Igre lovice, slaganje vjenčića od cvijeća, puštanje zmaja i sl. Slijedilo je čitanje priče Zašto ne volim proljeće Zorana Maljkovića. To je priča o dječaku koji zaista nije volio proljeće, ali je uz svoju obitelj naučio da se ponekad treba zaprljati kako bi nešto novo naučio ili osjetio. Nakon čitanja, pričali smo o događajima u priči i ispunjavali mapu priče. Istaknuli smo temu, mjesto radnje, likove, problem priče, kako se problem riješio i što smo naučili iz ove priče. Učenici su naučili da treba biti hrabar za neke nove pothvate i da uvijek trebaš dati priliku nečemu jer ti se to na kraju može i svidjeti. Potaknuti zvukovima i slikama iz prirode te pričom o proljeću nacrtali smo prizore iz prirode u proljeće. Zamisli da možeš proviriti kroz ključanicu na vratima i vidjeti najljepšu prirodu u proljeće. Kako bi izgledala? Što bi sve bilo u tom kadru? Koje cvijeće, a koje životinje? Radovi su ukrasili hodnik škole i unijeli dašak proljeća.
Učiteljica Lucia Matas