« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svake godine 22. travnja posvećen je Danu planeta Zemlje, stoga su učenici uključeni u program produženog boravka obilježili taj važan datum. Posebna pozornost toga se dana posvećuje jačanju ekološke svijesti i svijesti o važnosti očuvanja prirode.
Budući da je naša škola stekla status Eko škole, njeni su učenici tijekom cijele nastavne godine poticani na aktivno sudjelovanje u zaštiti prirode te promicanje održivog razvoja.
Zemlja nam pruža temeljne uvjete za život. Ona nas hrani, udišemo njen zrak, pijemo njenu vodu te uživamo u njenoj prirodi, stoga je važno osvijestiti problem njena onečišćenja.
Učenici su heurističkim razgovorom navodili kako sve opterećujemo okoliš te zaključili na koje ga sve načine možemo sačuvati i zaštititi. Naglasili smo važnost razvrstavanja i recikliranja otpada, štednje vode i električne energije, pravilnog zbrinjavanja starih uređaja, baterija, kao i lijekova.
O svemu navedenom učenici su pratili interaktivnu PowerPoint prezentaciju, edukativne videozapise te emisiju za djecu „Luka i prijatelji“.
Različitim tehnikama prikazali su planetu Zemlju pa je pojedini ukrasili krunom cvijeća, pojedini je smjestili između izrađenim aplikacija dlanova, a pojedini uz njih postavili oglasne ploče ispisane važnim porukama. Eko poruke učenici su ispisali i u aplikacijama srca, obojenih dlanova i simbolima recikliranja. Pojedini su učenici nacrtali planetu Zemlju s njenim živim svijetom, a među učeničkim likovnim radovima našla se i predivna „Vila – zaštitnica Zemlje“.
Našoj dragoj Zemlji pisali smo i akrostih, pjesmu u kojoj početna slova stihova čitana odozgo prema dolje daju riječ. Na svako slovo u riječima „Dan Zemlje“ učenici su napisali po jednu riječ ili rečenicu te na taj način opisali značaj tog dana.
Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka.
učiteljice iz produženog boravka Antonella, Ines i Petra