« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U ovom projektu učenici će likovno stvarati nadahnuti nekim od poznatih umjetnika, svjetskih, ali i hrvatskih poput Picassa, Kandinskog, Mirne Sišul itd. Cilj projekta je upoznati učenike s najvećim djelima likovnih majstora, poticati ih na komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost.
Kroz projekt učenici će upoznati život, rad i djela likovnih umjetnika, rad raznim likovnim tehnikama, razvijati inicijativu, samopouzdanje i sposobnost kreativnog izražavanja, oblikovati u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti
Kroz projekt će se stvarati uvjeti za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti.
Ostvareni ciljevi i zadaci pomažu razviti osobu koja je sposobna razmišljati, maštati, izmisliti tko može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Dijete tako uči na vlastitom iskustvu, uči da sudjelovanje može biti zabavno i korisno, uči komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, uči raditi kao dio skupine, uči proces donošenja odluka i odgovornosti koje iz toga proizlaze.
Učenici 2. i 4. razreda uključeni u produženi boravak upoznali su još jednog umjetnika. Cilj projekta je upoznati najveće likovne umjetnike svijeta i tako potaknuti učenike na učenje i stvaranje vlastitih likovnih djela. Ovaj put nas je inspirirao američki umjetnik James Rizzi.
Upoznali smo samog umjetnika kroz prezentaciju i saznali neke zanimljivosti iz njegovog života. Promatrali smo njegova djela i slikarski rukopis i shvatili da nam je zaista blizak zbog jednostavnosti izgleda cjelokupnog rada, zbog djetinjeg prikaza grada i kolorizma.
Potaknuti njegovim djelima, prionuli smo na posao i prvi korak je bio nacrtati zgrade. Nakon zgrada dodali smo krovove. Sljedeći korak je bio zgradama dodati ljudske osobine poput očiju, usta i sl. Slijedili su prozori i vrata. Na kraju smo oslikali vodenim bojama zgrade i pozadinu.
Nastali su razni dječji gradovi iz mašte. Nasmijana lica zgrada ukrasila su hodnik naše škole.
Učiteljica Lucia Matas