« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U ovom projektu učenici će likovno stvarati nadahnuti nekim od poznatih umjetnika, svjetskih, ali i hrvatskih poput Picassa, Kandinskog, Mirne Sišul itd. Cilj projekta je upoznati učenike s najvećim djelima likovnih majstora, poticati ih na komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost.
Kroz projekt učenici će upoznati život, rad i djela likovnih umjetnika, rad raznim likovnim tehnikama, razvijati inicijativu, samopouzdanje i sposobnost kreativnog izražavanja, oblikovati u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti
Kroz projekt će se stvarati uvjeti za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti.
Ostvareni ciljevi i zadaci pomažu razviti osobu koja je sposobna razmišljati, maštati, izmisliti tko može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Dijete tako uči na vlastitom iskustvu, uči da sudjelovanje može biti zabavno i korisno, uči komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, uči raditi kao dio skupine, uči proces donošenja odluka i odgovornosti koje iz toga proizlaze.
Slijedi nam najveći kršćanski blagdan – Uskrs pa su nam sljedeći likovni motiv bile pisanice. Za ukrašavanje smo potražili poticaje u umjetničkim djelima Pieta Mondriana. Apstraktni umjetnik Mondrian vječna je inspiracija.
On je bio nizozemski slikar koji je u početku u svojim djelima koristio motive, a kasnije je slikao apstraktne slike. Kroz prezentaciju smo saznali crtice iz njegovog života, a nakon toga je slijedilo promatranje njegovih umjetničkih djela. Posebnu pozornost smo pridodali djelu Kompozicija iz 1921. On koristi slobodan i smiren ritam obojenih kvadrata i pravokutnika obrubljenih crnim linijama, a boje je sveo na tri osnovne: žutu, plavu i crvenu.
Nakon promatranja i analiziranja njegove Kompozicije, krenuli smo u likovno stvaranje flomasterima. Koristili smo ravne crte i tri osnovne boje.
Učenici su uživali u ovom likovnom ostvaraju. Nastale su pisanice s Mondrianovim rukopisom. S radošću i ponosom učenici gledaju svoje pisanice u hodniku naše škole.
Učiteljica Lucia Matas