« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Uspješnu informatizaciju potrebno je razumjeti kao dugoročnu stratešku viziju školstva. Ona podrazumijeva daljnji razvoj nastavnih planova, načina učenja i poučavanja, stručno usavršavanje nastavnika i školskih rukovodećih kadrova uz korištenje IKT-a. Takav oblik usavršavanja omogućuje nam pilot projekt e-Škole uz veliku podršku osnivača Grada Koprivnice koji nam je dao podršku prilikom prijave na istoimeni natječaj.
Informatizacija poslovnih procesa u školama je proces kojim će se osigurati transparentnost poslovanja i opća dostupnost podataka, kao i njihova objedinjenost, brže i sigurnije poslovanje te općenito, učinkovitije poslovanje škola. Školski sustavi obrade podataka (SIPU) će biti kompatibilni s centralnim sustavom za zaprimanje podataka čime će osigurati jednostavan, brz i transparentan nadzor poslovanja škola, kako osnivačima (jedinicama lokalne samouprave), tako i državi, odnosno nadležnom ministarstvu. Ovakav će sustav, između ostalog, omogućiti i učinkovitije predviđanje potreba, kako na razini škola, tako i na razini jedinica lokalne samouprave i same države.
Informatizacija nastavnih procesa predstavlja ukupnost svih oblika primjene informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi i ključna je s obrazovne strane projekta. Ona obuhvaća računalnu opremu i digitalni obrazovni sadržaj, bežični internet u cijeloj školi te obrazovanje i podršku nastavnicima u provedbi e-nastave. Dugoročno gledano, ideja informatizacije školstva bi trebala pridonijeti tome da će u budućnosti sva djeca moći nastavu pratiti putem digitalnih obrazovnih sadržaja i uređaja poput: tableta, prijenosnog računala, mobitela ili slično. Ovim projektom stavlja se naglasak na modele razvoja digitalnih obrazovnih sadržaja kao i na sam razvoj sadržaja, koji će nastavnicima omogućiti da iskoriste sve prednosti koje im pruža informatizacija za učinkovitije postizanje ishoda učenja kod svakog učenika.
Projekt e-Škole predviđa postupni, dobrovoljni prelazak na digitalni sadržaj u kojem će ključnu ulogu imati nastavnici, kao sudionici svakog obrazovnog procesa, kako u prošlosti, tako i u budućnosti. Uz pomoć projekta svaki naš nastavnik krajem 2016. godine opremljen je tablet računalom (38 komada), STEM nastavnici hibridnim računalom (8 komada) i pedagoška služba, knjižničarka i ravnateljica prijenosnim računalom (5 komada). Postavljana je internetska mreža i pametne učionice s 30 tableta za učenike i po jedan pametni ekran (računalo) postavljen je u učionici matematike i biologije. Osim toga, veliki doprinos je i Grada Koprivnice koji je opremio informatičke učionice s 34 stolna računala i koji nam osigurava tehničku podršku. Osim infrastrukture, koja je omogućena iz projekta i od Grada, zainteresiranim nastavnicima i STEM nastavnicima je omogućena trajna i redovita edukacija od strane CARNeta i Algebre.
U okviru pilot projekta e-Škole u školskoj godini 2017./2018. „Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ (pilot projekt u koji smo ušli 2015. godine) održano je u našoj školi nekoliko edukacija pod stručnim vodstvom voditeljice radionica Gordane Lohajner i Milke Fofonjke iz Algebre. Nastavnici različitih nastavnih predmeta imali su mogućnost prisustvovati radionicama, pratiti webinare i uključivati se na mnoge e-tečajeve koji su bili omogućeni u sklopu edukacija. Većina tih radionica, webinara i tečajeva bili su temeljeni na primjerima iz prakse iz različitih područja i na korištenju različitih alata za poučavanje i učenje učenika na njima pristupačniji način. S obzirom na veliki odaziv na edukacije neki od naših nastavnika bili su pozvani na razna događanja u organizaciji CARNeta, Županijska stručna vijeća, Međužupanijske i Državne skupove, posjete drugim školama. Potaknuti projektom e-Škole pokrenut je i Erasmus+ projekt u kojem su pojedini članovi tima prisustvovali na višednevnim tečajevima i predavanjima vezanima uz IKT.
4. 9. 2017. |
R13 Osnove korištenja tableta i hibridnih računala |
6. 9. 2017. |
Podrška ravnateljima u razvoju digitalne zrelosti škola kroz strateški plan |
25. 9. 2017. |
W15 Matematika u školi - matematika u životu |
31. 11. 2017. |
W16 kurtrocks at OneNote and GeoGebra |
20. 11. 2017. |
R26 Repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja i primjena digitalnih obrazovnih sadržaja |
15. 1. 2018. |
RW3 Regionalni webinar ''Primjena IKT-a u nastavi računalstva i matematike'' (3/4) |
17. 1. 2018. |
R12 Korištenje opreme za održavanje nastave u interaktivnoj učionici i sustava za upravljanje nastavom |
18. 1. 2018. |
W4 Sustav za upravljanje nastavom u interaktivnoj učionici |
22. 1. 2018. |
Računalno razmišljanje i programiranje u višim razredima osnovne škole u sklopu novoga kurikuluma predmeta Informatike |
30. 1. 2018. |
Možemo li uklopiti istraživački pristup u redovitu nastavu matematike? |
5. 2. 2018. |
Prirodoznanstveni pristup |
19. 2. 2018. |
Osnove Javascript programskog jezika |
28. 2. 2018. |
Citiranje u digitalnom okruženju |
5. 3. 2018. |
RW4 Regionalni webinar "Primjeri dobre prakse" (4/4) |
6. 3. 2018 |
Digitalno obrazovni sadržaji – matematika |
19. 3. 2018. |
Radionica: Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju 1. dio |
21. 3. 2018 |
Radionica: Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju 2. dio |
3. 4. 2018. |
e-Škole: Stručno-savjetodavna podrška CARNet |
3. 4. 2018. |
Uvod u radionicu Moodle za učitelje |
6. 4. 2018. |
Radionica Moodle za učitelje |
9. 4. 2018. |
Kreiranje digitalnih (uredskih) dokumenata |
13. 4. 2018. |
Digitalne tehnologije u kreiranju kurikuluma |
23. 4. 2018. |
Digitalna tehnologija za potporu posebno odgojno-obrazovnim potrebama |
10. 5. 2018. |
Radionica: Kreiranje multimedijskih dokumenata i animacija |
14. 5. 2018. |
Kreiranje multimedijskih dokumenata i animacija |
18. 5. 2018. |
Radionica: Digitalna tehnologija za potporu posebno odgojno-obrazovnim potrebama |
21. 5. 2018. |
Obrazovni trendovi uz potporu digitalnih tehnologija |
28. 5. 2018. |
Digitalna tehnologija za suradnju s djelatnicima i učenicima svoje škole |
11. 7. 2018. |
Rješavanje problema prilikom korištenja i korištenjem digitalne tehnologije |
13. 7. 2018. |
Zaštita digitalnog sadržaja i pojedinca u digitalnom okruženju |
28. 8. 2018. |
Kontrola postojećeg stanja opreme u školi i savjetovanje od strane predstavnika CARNeta |
EDUKACIJE U SKLOPU PROJEKTA ERASMUS+ VEZANE UZ IKT (ENGLESKA, PORTUGAL, ŠPANJOLSKA) |
|
15. - 17. 10. 2017. |
Empowerment in ICT skils technology enhanced learning, ENGLESKA |
8. 2. 2018. |
Inspire learners with digital culture, WEBINAR |
11. - 16. 2 .2018. |
Making sense of the world trough multimedia, PORTUGAL |
12. - 16. 2. 2018. |
Moodle 3: Introduction for teachers, ŠPANJOLSKA |
19. - 24. 2. 2018. |
ICT as tool for intercultural and media education, PORTUGAL |
23. - 28. 4. 2018. |
Mobile devices in education, PORTUGAL |
OSTALE EDUKACIJE, USAVRŠAVANJA I POSJETI |
|
27. 9. 2017. |
Koordinator pilot projekta e-Škole Saša Špoljarić sudjelovao je na CECIIS konferenciji - Danu e-Škola u organizaciji CARNeta i Fakulteta organizacije i informatike na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. |
8. - 11. 11. 2017. |
Koordinator pilot projekta e-Škole Saša Špoljarić i nastavnici Ivan Piskač i Mihael Kivač sudjelovali su na 19. CARNetovoj korisničkoj konferenciji CUC2017 koja se pod nazivom „Povezani znanjem“ održala u Dubrovniku. |
24. 11. 2017. |
Koordinator pilot projekta e-Škole bio je na Studijskom posjetu Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovića i Gimnaziji Vukovar. |
15. 1. 2018. |
Koordinator pilot projekta e-Škole Saša Špoljarić i nastavnik Mihael Kivač sudjelovali su uživo u organizaciji Regionalnog webinara u Vinkovcima. |
Tijekom školske godine 2017./2018. održana su razna predavanja i radionice naših nastavnika i koordinatora pilot projekta e-Škole na temu uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije u poučavanju i e-Škole. U našoj školi odrađena su predavanja i radionice na Učiteljskom vijeću, na Aktivima razredne i predmetne nastave, na roditeljskim sastancima i na Vijeću roditelja, na razini županije na Županijskom stručnom vijeću građanskog odgoja i obrazovanja, na Županijskom stručnom vijeću geografije, na Županijskom stručnom vijeću glazbene kulture, Županijskom stručnom vijeću vjeronauka i dr. Osim radionica, webinara uspostavljena je i usluga stručno-savjetodavne podrške za primjenu IKT-a u nastavi. Nakon velikog broja održanih edukacija u našoj školi, odslušanih webinara i odrađenih predavanja na kojima su s velikom motivacijom sudjelovali djelatnici naše škole, redovito nam je pristizala i direktna stručno-savjetodavna podrška od strane CARNeta. U svakom polugodištu nekoliko stručnjaka za stručno-savjetodavnu podršku posjetili su našu školu i održali su grupno savjetovanje za SVE zainteresirane nastavnike i stručne suradnike. Sadržaj savjetovanja utemeljen je na programu edukacije koji se razvija i provodi u okviru projekta. Nakon odrađenih edukacija i svih aktivnosti pristigli su i rezultati vanjskog vrednovanja škole na temelju kojih smo napredovali u posljednje dvije godine iz digitalno osposobljene škole (3) do digitalno napredne škole (4).
DIGITALNO NAPREDNA ŠKOLA (4) - U školi se vrlo jasno prepoznaju prednosti IKT-a u svim aspektima djelovanja te djelatnici škole integriraju viziju i dugoročne ciljeve primjene IKT-a u sve svoje strateške dokumente i planove koji se provode i u praksi. Odgojno–obrazovni djelatnici koriste IKT za naprednije načine poučavanja i vrednovanja znanja te štite autorskim pravom vlastite sadržaje. Postoji i zajednički repozitorij sadržaja koji mogu koristiti odgojno-obrazovni djelatnici i učenici. Planira se i izvršava kontinuirano usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika za stjecanje digitalnih kompetencija te se doprinosi razvoju istih kompetencija i kod učenika. Pristup različitim IKT resursima je moguć u većini prostorija škole, a nabavka te održavanje IKT resursa je planirana. Odgojno-obrazovni djelatnici škole su aktivni u IKT projektima te su vrlo aktivni u online komunikaciji i prezentaciji digitalnih sadržaja. Provodi se kontrola licenciranja programske potpore i vodi se računa o sigurnosnim aspektima korištenja IKT resursa.). Postoji još prostora za napredak što ćemo vjerujem i ostvariti uz Vašu pomoć i doprinos. Trenutno smo na dobrom putu primjene informacijsko komunikacijske tehnologije i s radošću iščekujemo novu opremu i daljnje edukacije koje će biti na korist nama u poučavanju i učenicima u učenju. Kao dokaz da smo na dobrom putu sada imamo i službenu potvrdu u obliku rezultata vanjskog vrednovanja škole od strane CARNeta i Fakulteta organizacije i informatike iz Varaždina.