« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
LARA - trening socijalnih vještina
Program je namijenjen učenicima četvrtog razreda s ciljem osnaživanja djece za snalaženje u svakodnevnim situacijama kroz učenje i vježbanje socijalnih vještina. Korištenje socijalnih vještina utjeće na poboljšanje međuvršnjačkih odnosa, odnosa u obitelji i općenito odnosa u sredini u kojoj se dijete kreće. Prijelaz iz četvrtog u peti razred za svako dijete predstavlja određeni stres, a podizanjem samopouzdanja i građenjem samosvijesti, odnosno usvajanjem i uvježbavanjem potrebnih socijalnih vještina dijete se bolje prilagođava na novu sredinu i lakše snalazi u novim situacijama (promjena razreda, novi učitelji, proširenje kruga prijatelja, itd.)
Program će se realizirati kroz 10 radionica na satovima razrednog odjela s učenicima 4. razreda Područne škole Vinica. Socijalne vještine koje učenici usvajaju su: predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja. Sadržaj svake radionice obuhvaća igru, najavu vještine, demonstraciju vještine, poučavanje, igranje uloga, evaluaciju i samoevaluaciju te domaću zadaću. Također, učenici na kraju svakeradionice nose kući papir sa sažetkom obrađene socijalne vještine, čime se potiče roditelje da pohvale djecu kada primijete da u svakodnevnom životu koriste naučeno.
Dijana Lukačić, prof. socijalni pedagog