« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt je započeo školske godine 2016./2017., kao naš školski nasljednik nacionalnog projekta Čitamo mi u obitelji svi, i od tada se provodi s generacijama učenika trećih razreda matične i područne škole. Šareni ruksaci s različitim knjigama i društvenim igrama putuju među učenicima u razredu i okupiti njihovu obitelj u zajedničko druženje uz igru i čitanje.
Glavni cilj projekta je poticanje čitanja kao temelja za daljnje obrazovanje. Osim poticanja čitanja kao najvažnije vještine potrebne za uspješno učenje, ovaj projekt ima više ciljeva, a neki od njih su:
„Dječja igra je primarna djetetova potreba koja potiče cjelokupni psihofizički razvoj djeteta. Dječja igra potiče kognitivni, motorički, govorni, jezični, socijalni i emocionalni razvoj djeteta i važan je dio zdravog odrastanja te daje značajan doprinos fizičkom i mentalnom zdravlju djeteta. Djeca kroz igru uče, otkrivaju i upoznaju svijet oko sebe, upoznaju sebe i svoje mjesto u okolini, razvijaju kreativnost, doživljavaju zadovoljstvo, uče surađivati i rješavati probleme. Igra je proces koji predstavlja niz oblika učenja i socijalizacije kroz djetinjstvo i nužna je faza zdravog odrastanja. Zato je važno naglasiti da kompjutorske igrice nemaju obilježja igre i da tehnologija ne može zamijeniti dječju igru. Različite vrste dječjih igara poput igre s pravilima, fizičke igre, igre konstrukcije, igre uloga i brojne druge čine raznolikost dječje igre i moraju biti dio dječjeg sazrijevanja“, istaknula je pedagoginja savjetnica Jasna Relja.
Svaki ruksak u dom učenika donosi različite knjige – strip, slikovnicu, dječji roman, popularno-znanstvenu knjigu, knjigu igara, priručnik za odgoj djece, digitalnu priču, dječji časopis te društvenu i edukativnu igru.
Ruksak će boravi u obitelji tjedan dana. Dojmove o čitanju i igranju učenici pišu u Bilježnicu dojmova te ih predstavljaju razredu pri povratku ruksaka u školu.
Ruksacima igre i znanja želimo sretno putovanje u domove učenika, a obiteljima veselo zajedničko druženje uz igru i čitanje!
Ruksaci zabave i znanja
Ruksak zabave i znanja 2016.-2017.
Ruksak zabave i zanja 2017.-2018. - 3.a
Ruksak zabave i znanja 2017.-2018. - 3.b
Ruksak zabave i znanja 2018.-2019. - 3.r.PŠ
Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.a
Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.b
Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.b
Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.c - knjižničarka Nikolina Sabolić
Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.c
Ruksak igre i znanja 2019.-2020. - 3.r.PŠ
Ruksak igre i znanja 2020-2021 - 3.a
Ruksak igre i znanja 2020-2021 - 3.b s knjižničarkom
Ruksak igre i znanja 2020-2021 - 3.c
Ruksak igre i znanja 2020-2021 - 3.r.PŠ Vinica
Ruksak igre i znanja 2020-2021 - čitanje dojmova