Početak nastave
Autor: Tomislav Vincek, 14. 4. 2020.
Dragi učenici, poštovani roditelji/skrbnici, nakon kratkog proljetnog odmora opet počinje nastava. Od ovog tjedna počinje i vrednovanje/ocjenjivanje učenika, stoga ozbiljno prionite učenju, dajte sve od sebe, istražujte, pitajte, čitajte i učinite sve za što bolji uspjeh i obrazovanje. U privitku ove objave nalaze se i Upute za vrednovanje koje je dalo MZO. Roditelje/skrbnike molimo da i dalje ostanu uključeni u rad škole i posvećeni dobrobiti svog djeteta. Pružiti mu dobro obrazovanje i dobre radne navike znači otvoriti mu vrata u bolji život.
RODITELJI/SKRBNICI BI TREBALI:
a) IMATI RAZUMIJEVANJA - s obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi – učitelji, učenici i roditelji imaju razumijevanja jedni za druge.
b) POSTAVITI PRAVILA DJETETU – roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća.
ULOGA RODITELJA JE:
a) poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju.
b) pomoći djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.
c) odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.
d) surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu
e) pratiti način rada učenika i u suradnji s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima pomagati mu u osmišljavanju što boljih pristupa i načina učenja, odnosno pomagati mu da uči kako učiti.
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu – Škola za život
Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?
Brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona
HAKOM - Publikacije vezane uz zaštitu djece na Internetu
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |