Proslavili smo 100. dan nastave
Autor: Jasenka Vidić, 15. 2. 2019.
U srijedu, 13.02.2019. je u Područnoj školi Druškovec obilježen Stoti dan nastave u ovoj školskoj godini.
Projekt obilježavanja i aktivnosti vezanih uz taj dan izradili su učenici 2.d razreda sa svojom učiteljicom Dubravkom Plahinek.
Ciljevi projekta bili su razvijanje i stjecanje kompetencija komuniciranja na materinjem jeziku, razvijanje socijalnih i građanskih prava i dužnosti u zajednici, poticati jezično-komunikacijske vještine, poticanje osobnog i socijalnog razvoja u razrednoj zajednici te razvijanje i osvješćivanje vlastite kulturološke dimenzije.
Učenici su od mnogih vezanih aktivnosti odabrali i odradili ove: izrada kravata, izrada naočala u obliku broja 100, ispisivanje 100 lijepih riječi, kako se piše i izgovara broj 100 na stranim jezicima, koje riječi u sebi kriju STO, sto riječi na engleskom jeziku, izrada sto pahuljica od papira, slaganje slagalica od sto elemenata, što bi mogli kupiti za 100 kuna, lanac od sto želja, sto vježbi na TZK). Svoj doprinos u obilježavanju Stotog dana nastave dali su učitelj i učiteljice te učenici 1.d, 3. d i 4. d razreda odabranim aktivnostima primjerenima gradivu i sposobnostima (bojanke , riječi u kojima se krije sto, kako ću izgledati za 100 godina, 100 mjesta u Hrvatskoj...), kao i učiteljica engleskog jezika Marija Grah s praktičnim radom u 2.d razredu.
Obilježavanju Stotog dana nastave priključila se i grupa INA – Domaćinstvo, čiji članovi su uz pomoć svojih roditelja, na radionici u školi, izradili slastice za sve učenike ove škole.
Neke od aktivnosti učenika možete vidjeti klikom na ovu poveznicu.
Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?
Brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona
HAKOM - Publikacije vezane uz zaštitu djece na Internetu
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |