« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Knjižničarka je nastavila svoje putovanje i u studenom te je posjetila učenike područnih škola u Otočki i Gotalovu.
14. studenog s punim vrećicama knjiga i časopisa, knjižničarka je stigla u školu u Otočki te održala predavanja za učenike. Prvi školski sat su se učenice prvog razreda družile s likovima iz poznatih bajki (Crvenkapica, Snjeguljica i Trnoružica), a njihov je zadatak bio oslikati crteže veselim i vedrim bojama. Cilj je sata bio upoznati učenike i sa zanimljivom literaturom koju mogu pronaći u knjižnici, a ne smatrati knjižnicu spremištem za lektire koje se moraju čitati. Također, provjerili smo i njihovo poznavanje slova, pa su učenice među mnoštvom slova, morale pronaći one koje tvore njihovo ime.
Treći su razredi za to vrijeme učili o tome kako nastaje knjiga i od kojih se dijelova sastoji te smo od pomiješanih dijelova morali napraviti pravilan put kako knjiga nastaje.
Drugi razredi su se družili s časopisima, naučili smo što su dječji časopisi, koji sve časopisi izlaze, koliko često izlaze i kako se onda zovu prema vremenu izlaženja, tko su osobe zadužene za nastanak časopisa.
Četvrti razredi su učili o referentnoj zbirci. Morali su tražiti zadane pojmove i rješavati zadatke koristeći se različitim knjigama iz referentne zbirke.
Do Područne škole Gotalovo knjižničarka je skočila 26. studenog te se s učenicima družila dva školska sata. Na prvom satu su učenici 1. razreda izrađivali straničnike, a učenici 2. razreda učili o dječjim časopisima. Drugi su sat učenici 3. razreda učili put nastanka jedne knjige, a 4. razred se naučio služiti referentnom zbirkom.