Projekt "Energetska obnova zgrade Osnovne škole Goričan na adresi Školska 16, Goričan (KK.04.2.1.4.0052)" sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Danas su vrlo motivirani učenice i učenici 3. a razreda imali radionicu upotrebe Scratcha. Izrađivali su svoje igrice (kao uvod u rano programiranje) i animacije koje kasnije, ako žele, mogu nastaviti raditi i od kuće. S obzirom da im je to bio prvi susret sa učionicom informatike i sa ovakvim načinom rada išlo im je vrlo dobro. Brzo su se uhodali, osamostalili i krenuli individualno istraživati nove mogućnosti ovog alata.
Scratch je programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča, animacija, glazbe i drugih interaktivnih sadržaja na računalu. Ono po čemu je poseban je to što je posebno osmišljen kako bi bio pristupačan i zanimljiv djeci od 7 do 12 godina.
Taj besplatni program razvijen je na poznatom američkom sveučilištu MIT. Svrha je potaknuti djecu da istražuju, smišljaju i ostvaruju svoje zamisli, koje zatim mogu pokazati drugima putem interneta, usput usvajajući osnove programiranja, matematike, vizualnog i interaktivnog dizajna.
Programiranje u Scratchu potpuno je vizualno. Djeca pišu programe tako što slažu gotove blokove u veće konstrukcije. Tu su svi osnovni elementi koji su od prije poznati iz jezika poput BASIC-a: ako–onda grananja, petlje, operatori, varijable – samo što su u ovom slučaju programi pregledniji, na hrvatskom, i ne zahtijevaju učenje posebne sintakse.
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStart
Razrednici 3.a, učiteljici Draženki Žvorc, se, također, iskreno zahvaljujem na suradnji.