preskoči na sadržaj

Osnovna škola Goričan

Login
 

Projekt "Energetska obnova zgrade Osnovne škole Goričan na adresi Školska 16, Goričan (KK.04.2.1.4.0052)" sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“

e-Dnevnik

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Srednje škole

 

Sigurnost
Koliko često učiš?




Tisak

 

Stručni časopisi

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 505756
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 505756
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 505756
Ovaj mjesec: 1570
Ovaj tjedan: 316
Danas: 49

Jednim klikom do...

 

Oglasna ploča



 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
3. a na radionici Scratcha
Autor: Alan Belak, 12. 3. 2019.

Danas su vrlo motivirani učenice i učenici 3. a  razreda imali radionicu upotrebe Scratcha. Izrađivali su svoje igrice (kao uvod u rano programiranje) i animacije koje kasnije, ako žele, mogu nastaviti raditi i od kuće. S obzirom da im je to bio prvi susret sa učionicom informatike i sa ovakvim načinom rada išlo im je vrlo dobro. Brzo su se uhodali, osamostalili i krenuli individualno istraživati nove mogućnosti ovog alata.

Scratch je programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča, animacija, glazbe i drugih interaktivnih sadržaja na računalu. Ono po čemu je poseban je to što je posebno osmišljen kako bi bio pristupačan i zanimljiv djeci od 7 do 12 godina.

Taj besplatni program razvijen je na poznatom američkom sveučilištu MIT. Svrha je potaknuti djecu da istražuju, smišljaju i ostvaruju svoje zamisli, koje zatim mogu pokazati drugima putem interneta, usput usvajajući osnove programiranja, matematike, vizualnog i interaktivnog dizajna.

Programiranje u Scratchu potpuno je vizualno. Djeca pišu programe tako što slažu gotove blokove u veće konstrukcije. Tu su svi osnovni elementi koji su od prije poznati iz jezika poput BASIC-a: ako–onda grananja, petlje, operatori, varijable – samo što su u ovom slučaju programi pregledniji, na hrvatskom, i ne zahtijevaju učenje posebne sintakse.

https://scratch.mit.edu/

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStart

Razrednici 3.a, učiteljici Draženki Žvorc, se, također, iskreno zahvaljujem na suradnji.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju