preskoči na sadržaj

Osnovna škola Goričan

Login
 

Projekt "Energetska obnova zgrade Osnovne škole Goričan na adresi Školska 16, Goričan (KK.04.2.1.4.0052)" sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“

e-Dnevnik

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Srednje škole

 

Sigurnost
Koliko često učiš?




Tisak

 

Stručni časopisi

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 505756
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 505756
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 505756
Ovaj mjesec: 1570
Ovaj tjedan: 316
Danas: 49

Jednim klikom do...

 

Oglasna ploča



 

Terenska nastava
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska
Autor: Alan Belak, 3. 4. 2013.

Mi, učenici 7.a i 7.b. i učiteljice povijesti, geografije i tehničke kulture odlučili smo organizirati terensku nastavu u Varaždin, Vindiju i Muzej evolucije u Krapini.

         Naša terenska nastava započela je .......

                                      Napisali:   7.a, Klara V., Luka B.  i  7.b, Paula B., Dario H.


razgledavanjem grada Varaždina. Voditeljica nas je upoznala s ljepotama grada te nam je rekla informacije koje nismo znali i koje su nas iznenadile. Naučili smo da Varaždin ima puno crkava i samostana. Saznali smo također da grad Varaždin krasi puno epiteta kao što su grad baroka, cvijeća, glazbe i slično. Glavno vozilo Varaždina nije automobil ili vlak i tramvaj, nego bicikl. Vjerovali ili ne, u Varaždinu ima više bicikala nego auta. Svima nam se svidio Anđelinjak, koji se nalazi u skrovitom mjestu, između dviju zgrada. Ako ne gledate pažljivo, ne možete ga uočiti. Vidjeli smo i kip Grgura Ninskog  koji ima čarobnu moć. Naime, palac na tom kipu je zlatan i ako vjerujete, može vam se ispuniti želja. Većina učenika je zaželjelo svoje želje iako su neke bile neostvarive. Iako je u Varaždinu ujutro bilo jako hladno, svi smo pozorno slušali voditeljicu i znatiželjno promatrali svaku građevinu. Posjetili smo katedralu koja je jedna od najljepših baroknih crkava te mnoge druge crkve, palače i samostane.

Razgledavanjem utvrde Stari grad završili smo obilazak grada i krenuli u Vindiju … kad smo stigli, morali smo obući zaštitna odijela. Voditeljica nas je odvela u obilazak. Prvo nas je upozorila da ne smijemo dirati proizvode ili slično, a zatim nam objašnjavala svaki proces koji smo vidjeli.  Prvo smo vidjeli kako se miješaju sastojci od kojih dobijemo sokove, pudinge i mnoge druge ukusne proizvode a zatim smo vidjeli kako se proizvodi pakiraju. Vidjeli smo i kako  iz malog komada plastike nastane boca. Mnogima su se dopale trake po kojima su se vozile boce ili gotovi proizvodi. Ljubazni djelatnici Vindije su nas počastili nekim svojim proizvodima , a neki su pokupili skoro sve sa stola, kao da se dijelilo suho zlato!

Izašli smo iz Vindije gdje smo pričekali autobus i krenuli za Krapinu. Prije no što smo ušli u muzej imali smo malo slobodnog vremena da nešto pojedemo i popijemo. Došao je red i na nas… prvo smo pogledali 10-minutni filmić o krapinskim praljudima. Bio je zanimljiv i dobro nas je zainteresirao za daljnji obilazak… U muzeju kao da smo putovali kroz vrijeme. Počeli smo od Velikog praska (Big Bang), u kratkom smo filmu vidjeli kako je nastala Zemlja. Kroz „putovanje“ vidjeli smo kako su se razvijali organizmi i život na Zemlji. Usporedili smo i izgled ljudi nekad i danas. Naučili smo i o bolestima zbog kojih su ljudi umirali jer ih nisu znali liječiti. Jako zanimljiv nam je bio i pod koji je „pucao“ dok smo hodali preko. Na kraju smo imali priliku zaslikati se kao astronaut ili neandertalac.

        Na ovoj terenskoj nastavi vidjeli smo i naučili mnogo toga. Većina učenika tvrdi da je najljepše bilo u Krapini. Svakako bismo preporučili svima koji su u mogućnosti neka posjete Varaždin i Krapinu. Zahvaljujemo učiteljicama što su nam organizirale i omogućile tako lijepu, poučnu i zabavnu nastavu.

 

  7.a, Klara V., Luka B.      i      7.b, Paula B., Dario H.



 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju