Projekt "Energetska obnova zgrade Osnovne škole Goričan na adresi Školska 16, Goričan (KK.04.2.1.4.0052)" sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Mi, učenici 7.a i 7.b. i učiteljice povijesti, geografije i tehničke kulture odlučili smo organizirati terensku nastavu u Varaždin, Vindiju i Muzej evolucije u Krapini.
Naša terenska nastava započela je .......
Napisali: 7.a, Klara V., Luka B. i 7.b, Paula B., Dario H.
razgledavanjem grada Varaždina. Voditeljica nas je upoznala s ljepotama grada te nam je rekla informacije koje nismo znali i koje su nas iznenadile. Naučili smo da Varaždin ima puno crkava i samostana. Saznali smo također da grad Varaždin krasi puno epiteta kao što su grad baroka, cvijeća, glazbe i slično. Glavno vozilo Varaždina nije automobil ili vlak i tramvaj, nego bicikl. Vjerovali ili ne, u Varaždinu ima više bicikala nego auta. Svima nam se svidio Anđelinjak, koji se nalazi u skrovitom mjestu, između dviju zgrada. Ako ne gledate pažljivo, ne možete ga uočiti. Vidjeli smo i kip Grgura Ninskog koji ima čarobnu moć. Naime, palac na tom kipu je zlatan i ako vjerujete, može vam se ispuniti želja. Većina učenika je zaželjelo svoje želje iako su neke bile neostvarive. Iako je u Varaždinu ujutro bilo jako hladno, svi smo pozorno slušali voditeljicu i znatiželjno promatrali svaku građevinu. Posjetili smo katedralu koja je jedna od najljepših baroknih crkava te mnoge druge crkve, palače i samostane.
Razgledavanjem utvrde Stari grad završili smo obilazak grada i krenuli u Vindiju … kad smo stigli, morali smo obući zaštitna odijela. Voditeljica nas je odvela u obilazak. Prvo nas je upozorila da ne smijemo dirati proizvode ili slično, a zatim nam objašnjavala svaki proces koji smo vidjeli. Prvo smo vidjeli kako se miješaju sastojci od kojih dobijemo sokove, pudinge i mnoge druge ukusne proizvode a zatim smo vidjeli kako se proizvodi pakiraju. Vidjeli smo i kako iz malog komada plastike nastane boca. Mnogima su se dopale trake po kojima su se vozile boce ili gotovi proizvodi. Ljubazni djelatnici Vindije su nas počastili nekim svojim proizvodima , a neki su pokupili skoro sve sa stola, kao da se dijelilo suho zlato!
Izašli smo iz Vindije gdje smo pričekali autobus i krenuli za Krapinu. Prije no što smo ušli u muzej imali smo malo slobodnog vremena da nešto pojedemo i popijemo. Došao je red i na nas… prvo smo pogledali 10-minutni filmić o krapinskim praljudima. Bio je zanimljiv i dobro nas je zainteresirao za daljnji obilazak… U muzeju kao da smo putovali kroz vrijeme. Počeli smo od Velikog praska (Big Bang), u kratkom smo filmu vidjeli kako je nastala Zemlja. Kroz „putovanje“ vidjeli smo kako su se razvijali organizmi i život na Zemlji. Usporedili smo i izgled ljudi nekad i danas. Naučili smo i o bolestima zbog kojih su ljudi umirali jer ih nisu znali liječiti. Jako zanimljiv nam je bio i pod koji je „pucao“ dok smo hodali preko. Na kraju smo imali priliku zaslikati se kao astronaut ili neandertalac.
Na ovoj terenskoj nastavi vidjeli smo i naučili mnogo toga. Većina učenika tvrdi da je najljepše bilo u Krapini. Svakako bismo preporučili svima koji su u mogućnosti neka posjete Varaždin i Krapinu. Zahvaljujemo učiteljicama što su nam organizirale i omogućile tako lijepu, poučnu i zabavnu nastavu.
7.a, Klara V., Luka B. i 7.b, Paula B., Dario H.