POZIV NA DOSTAVU PONUDA ZA NABAVKU ''POSTOJEĆIH UDŽBENIKA'' ZA šk.g. 2019/20.
Autor: Maja Greganović, 7. 6. 2019.
O S NO V N A Š K O L A G O R JA N I, Gorjani KLASA: 402-01/19-01/14 URBROJ: 2121-19-19-01 Gorjani, 7.6. 2019. POZIV NA DOSTAVU PONUDA ZA NABAVKU ''POSTOJEĆIH UDŽBENIKA'' ZA šk.g. 2019/20. OŠ Gorjani provodi postupak nabavke ''postojećih udžbenika'' za šk.g. 2019/20. Nabavka se provodi na način utvrđen internim Pravilnikom o provođenju jednostavnih nabava. 1. PODACI O NARUČITELJU Naručitelj je Osnovna škola Gorjani, Bolokan 20, Gorjani OIB: 38909870307 Odgovorna osoba naručitelja je ravnatelj škole Damir Jukić, prof. adresa elektroničke pošte: osgorjani@os-gorjani.skole.hr Web stranica: www.os-gorjani.skole.hr 2. PODACI O SLUŽBI, ODNOSNO OSOBI ZA KONTAKT S PONUDITELJIMA Sve obavijesti u svezi ovog postupka nabave mogu se dobiti svakog radnog između 8 i 14 sati, do roka za dostavu ponuda, u tajništvu škole. Osoba ovlaštene za komunikaciju s ponuditeljima je tajnica škole Mirjana Marinović, tel. 031/853-009. 3. SUKOB INTERESA Nema gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici naručitelja definirani člankom 76. stavak 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) ili povezane osobe predstavnika naručitelja u sukobu interesa. 4. PREDMET NABAVE Predmet nabave je nabavka '' postojećih udžbenika'' za šk.g. 2019/20. koji su u upotrebi od 2014.g., prema Specifikaciji koja je sastavni dio ovog poziva i količinama kako slijedi; 5. PROCIJENJENA VRIJEDNOST PREDMETA NABAVE Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 33.379,00 Kn (trideset tri tisuće tristo sedamdeset i devet kuna). 6. MJESTO ISPORUKE ROBE Mjesto isporuke robe je Osnovna škola Gorjani, Gorjani, Bolokan 20. Predmet nabave mora se isporučiti u pojedinačnim paketima koji sadrže jedan primjerak svakog naslova za pojedini razred sukladno priloženoj Specifikaciji ''postojećih'' udžbenika za šk.g. 2019/20. Svaki paket mora imati popis naslova koji čine sadržaj paketa. 7. ROK ISPORUKE PREDMETA NABAVE Najkasnije 30.8.2019.g. 8. SADRŽAJ PONUDE Ponudu sačinjava: Ponuda mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe. Ponuditelj ne smije mijenjati ili brisati originalni tekst Poziva na dostavu ponuda ili bilo kojeg priloga iz poziva na dostavu ponuda. Cijena ponude izražava se u kunama. 9. OBLIK I NAČIN IZRADE PONUDE Ponuda mora biti pisana na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Ponuda mora biti izrađena na papirnatom mediju. Ponuda mora biti uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude npr. jamstvenikom - vrpcom čija su oba kraja na posljednjoj strani pričvršćena naljepnicom ili utisnuta žigom. Ponuda se predaje u izvorniku potpisana od strane ovlaštene osobe za zastupanje gospodarskog subjekta ili osobe koju je ovlaštena osoba pisanom punomoći ovlastila za potpisivanje ponude (u tom slučaju uz ponudu se obvezno prilaže i punomoć za potpisivanje ponude). Svaki list ponude ponuditelj mora ovjeriti službenim pečatom i mora biti potpisan. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da ispravljeni tekst ostane vidljiv (čitak) ili dokaziv. Ispravci moraju, uz navod datuma, biti potvrđeni pravovaljanim potpisom i pečatom ovlaštene osobe gospodarskoga subjekta. 10. NAČIN DOSTAVE PONUDE Ponude se mogu dostaviti neposredno Naručitelju u tajništvo škole, svaki radni dan od 08 do 15 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja. Ponuditelji dostavljaju ponudu u zatvorenoj omotnici. Na omotnici ponude mora biti naznačen naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja i naznaka "NE OTVARAJ PONUDA'' Ponuditelj samostalno određuju način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude. Ponude dostavljene na temelju objavljenog Poziva na dostavu ponuda na internetskoj stranici Naručitelja uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru. 11. ROK ZA DOSTAVU PONUDE Rok za dostavu ponude je 14. lipanj 2019. do 14.00 sati bez obzira na način dostave. Sve ponude koje nisu zaprimljene u roku neće se razmatrati, te će biti neotvorene vraćene ponuditelju. U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Ponuda se ne može mijenjati nakon isteka roka za dostavu ponuda. 12. ROK DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PONUDITELJA Odluku o odabiru ponuditelja Naručitelj će donijeti u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavu ponude. NEMA JAVNOG OTVARANJA PONUDA. 13. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE Najpovoljnija ponuda je prihvatljiva i ispravna ponuda s najnižom ukupnom cijenom. Naručitelj će sklopiti ugovor s jednim gospodarskim subjektom za cjelokupan predmet nabave. 14. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA Plaćanje se obavlja po izvršenim ugovornim obvezama. Račun se ispostavlja Naručitelju a isplatu u ime kupca vrši Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Predujam i traženje sredstava osiguranja plaćanja isključeni su. 15. POVRAT DOKUMENTACIJE Ponude i dokumentacija priložena uz ponudu ne vraćaju se osim u slučaju zakašnjele ponude i odustajanja ponuditelja od neotvorene ponude. 16. POSEBNE ODREDBE Na ovaj postupak se ne primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi. Naručitelj zadržava pravo ne odabrati niti jednu ponudu, sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima. Ravnatelj škole: Damir Jukić, prof.