
Kako pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja? Izazovi dijagnostike, terapije i školske potpore
Novi poticaji za primjenu znanja u praksi
Stručni skup pod nazivom „Kako pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja? Izazovi dijagnostike, terapije i školske potpore“ organizirala je Varaždinska županija s Centrom za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Poliklinikom za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, a pod pokroviteljstvom Agencije za odgoj i obrazovanje u Varaždinskim Toplicama.
Skupu je prisustvovalo preko dvjestotinjak učitelja, nastavnika i stručnih suradnika iz osnovnih i srednjih škola, među njima bile su učiteljice Marina Košćak, Tatjana Borak, Sanja Težak i Tamara Hojnik te logopedinja škole Lucija Šipek. Povezavši dosadašnja znanja, praksu i želju za pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja, stekle smo bolji uvid u problematiku i dobile nove poticaje za primjenu znanja istog u praksi.
Tamara Hojnik

Kako pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja? Izazovi dijagnostike, terapije i školske potpore
Novi poticaji za primjenu znanja u praksi
Stručni skup pod nazivom „Kako pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja? Izazovi dijagnostike, terapije i školske potpore“ organizirala je Varaždinska županija s Centrom za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Poliklinikom za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, a pod pokroviteljstvom Agencije za odgoj i obrazovanje u Varaždinskim Toplicama.
Skupu je prisustvovalo preko dvjestotinjak učitelja, nastavnika i stručnih suradnika iz osnovnih i srednjih škola, među njima bile su učiteljice Marina Košćak, Tatjana Borak, Sanja Težak i Tamara Hojnik te logopedinja škole Lucija Šipek. Povezavši dosadašnja znanja, praksu i želju za pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja, stekle smo bolji uvid u problematiku i dobile nove poticaje za primjenu znanja istog u praksi.
Tamara Hojnik


Kako pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja? Izazovi dijagnostike, terapije i školske potpore
Novi poticaji za primjenu znanja u praksi
Stručni skup pod nazivom „Kako pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja? Izazovi dijagnostike, terapije i školske potpore“ organizirala je Varaždinska županija s Centrom za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Poliklinikom za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, a pod pokroviteljstvom Agencije za odgoj i obrazovanje u Varaždinskim Toplicama.
Skupu je prisustvovalo preko dvjestotinjak učitelja, nastavnika i stručnih suradnika iz osnovnih i srednjih škola, među njima bile su učiteljice Marina Košćak, Tatjana Borak, Sanja Težak i Tamara Hojnik te logopedinja škole Lucija Šipek. Povezavši dosadašnja znanja, praksu i želju za pomoći učenicima sa specifičnim teškoćama učenja, stekle smo bolji uvid u problematiku i dobile nove poticaje za primjenu znanja istog u praksi.
Tamara Hojnik
| « Listopad 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dnevni tisak | ![]() |
Obrazovanje | ![]() |
| • Ministarstvo znanost... |
| • Agencija za odgoj i ... |
| • CARNetov portal za š... |
| • e-Dnevnik za učenike... |