OBAVIJEST O PREUZIMANJU TABLETA
Pozivaju se učenici 5.a, 5.b, 7.a i 7.b razreda da u ponedjeljak 16.3. u 9,00 sati dođu u školu po tablete. U isto vrijeme po tablete neka dođu i oni učenici 6. i 8. razreda koji su se u petak, 13.3. izjasnili da im trebaju tableti.
Sa sobom učenici trebaju donijeti ispunjen i potpisan "revers tablet" te svoj elektronički identitet (korisnička oznaka i zaporka) kako bi mogli preuzeti tablet.
Prema obavijesti Varaždinske županije, radi provođenja učenja na daljinu, prijevoz za učenike od 16.3. neće biti organiziran.
OBAVIJEST O PREUZIMANJU TABLETA
Pozivaju se učenici 5.a, 5.b, 7.a i 7.b razreda da u ponedjeljak 16.3. u 9,00 sati dođu u školu po tablete. U isto vrijeme po tablete neka dođu i oni učenici 6. i 8. razreda koji su se u petak, 13.3. izjasnili da im trebaju tableti.
Sa sobom učenici trebaju donijeti ispunjen i potpisan "revers tablet" te svoj elektronički identitet (korisnička oznaka i zaporka) kako bi mogli preuzeti tablet.
Prema obavijesti Varaždinske županije, radi provođenja učenja na daljinu, prijevoz za učenike od 16.3. neće biti organiziran.
OBAVIJEST O PREUZIMANJU TABLETA
Pozivaju se učenici 5.a, 5.b, 7.a i 7.b razreda da u ponedjeljak 16.3. u 9,00 sati dođu u školu po tablete. U isto vrijeme po tablete neka dođu i oni učenici 6. i 8. razreda koji su se u petak, 13.3. izjasnili da im trebaju tableti.
Sa sobom učenici trebaju donijeti ispunjen i potpisan "revers tablet" te svoj elektronički identitet (korisnička oznaka i zaporka) kako bi mogli preuzeti tablet.
Prema obavijesti Varaždinske županije, radi provođenja učenja na daljinu, prijevoz za učenike od 16.3. neće biti organiziran.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dnevni tisak |
Obrazovanje |
• Ministarstvo znanost... |
• Agencija za odgoj i ... |
• CARNetov portal za š... |
• e-Dnevnik za učenike... |