« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U prosincu u našoj školi u sklopu realizacije Školske sheme: Besplatno voće, povrće, mlijeko i mliječni proizvodi, a vezano za nastavni plan i program prirode za 5.razred, učenici petih razreda sa svojom nastavnicom prirode Majom Barić, izrađivali su piramide pravilne prehrane. Svrha i cilj nastavnog blok sata bio je osvijestiti učenike koliko izbor hrane pozitivno ili negativno utječe na ljude i planet, da je važno što jedemo, koliko čega jedemo, koliko hrane bacamo i kako je naša hrana proizvedena. Kroz predavanje i radionicu učenici su učili o prehrambenim namirnicama, njihovoj nutritivnoj i kalorijskoj vrijednosti, dobili savjete i upute što bi i u kojim količinama trebali jesti. Isto tako, naučili su definirati sastav piramide pravilne prehrane, razlikovati vrste namirnica, zdravu i nezdravu hranu, zaključili koja je važnosti tjelesne aktivnosti i dovoljnog unosa tekućine za zdrav organizam te izrađivali piramidu pravilne prehrane i svoj jelovnik.
Maja Barić, prof.bio.kem