VEČER MATEMATIKE
Treće godine zaredom, učenici naše škole su jedno svoje slobodno poslijepodne iskoristili za matematičko druženje. Pedesetak učenika od trećeg do osmog razreda sudjelovalo je u Večeri matematike i još jednom imalo priliku osjetiti kako matematika može biti laka i zabavna kada ju doživljavamo kroz igru. Posebno zadovoljstvo je bilo vidjeti žar na licima učenika tijekom rješavanja zadataka te borbenost koju su uključili u matematičke igre. Igrali su matematički bingo, matematički pictionary, izrađivali Pitagorino stablo, pisali u koordinatnom sustavu, slagali tangrame i otkrivali razne zakonitosti među brojevima.
Projekt Večer matematike organizira Hrvatsko matematičko društvo u suradnji sa osnovnim i srednjim školama te vrtićima na području cijele Hrvatske s ciljem popularizacije matematike i pobuđivanja interesa za matematiku. Veliki odaziv učenika samo je znak da matematika u svojoj srži jest zabavna te da nije potrebno biti vrhunski matematičar da bi se mogli „igrati“ matematikom. I na kraju, učenici na taj način još više postaju svjesni kako matematika prožima sve segmente svakodnevnog života te kako je nezaobilazna u suvremenom funkcioniranju svijeta.
S. G.
VEČER MATEMATIKE
Treće godine zaredom, učenici naše škole su jedno svoje slobodno poslijepodne iskoristili za matematičko druženje. Pedesetak učenika od trećeg do osmog razreda sudjelovalo je u Večeri matematike i još jednom imalo priliku osjetiti kako matematika može biti laka i zabavna kada ju doživljavamo kroz igru. Posebno zadovoljstvo je bilo vidjeti žar na licima učenika tijekom rješavanja zadataka te borbenost koju su uključili u matematičke igre. Igrali su matematički bingo, matematički pictionary, izrađivali Pitagorino stablo, pisali u koordinatnom sustavu, slagali tangrame i otkrivali razne zakonitosti među brojevima.
Projekt Večer matematike organizira Hrvatsko matematičko društvo u suradnji sa osnovnim i srednjim školama te vrtićima na području cijele Hrvatske s ciljem popularizacije matematike i pobuđivanja interesa za matematiku. Veliki odaziv učenika samo je znak da matematika u svojoj srži jest zabavna te da nije potrebno biti vrhunski matematičar da bi se mogli „igrati“ matematikom. I na kraju, učenici na taj način još više postaju svjesni kako matematika prožima sve segmente svakodnevnog života te kako je nezaobilazna u suvremenom funkcioniranju svijeta.
S. G.