EKO DAN
U četvrtak 23. ožujka naša je škola, kao članica grupe „Eko-škola“, obilježila svoj „Eko dan“. Na navedeni datum obilježava se i Svjetski dan meteorologije pa je tema Eko dana bila meteorologija, a tko će učenicima najbolje prenijeti znanja o praćenju vremena i vremenskih prilika od njihovih vršnjaka.
Pa su tako učenici uključeni u GLOBE program, popularni globovci, imali zadatak da upoznaju ostale učenike o meteorologiji, ali s naglaskom na mjerenja i praćenja u GLOBE programu i njihovim ostalim aktivnostima kako bi međuostalim potaknuli druge da se priključe njihovom timu.
Aktivnosti su bile raspoređene u dva dijela: učionički i terenski. Učionički dio odradili su učenici Kristijan Kruhoberec i Karlo Šoštarek zajedno s učiteljem Ivanom Loparićem putem PowerPoint prezentacije kako bi upoznali učenike s meteorologijom i GLOBE programom te unosom podataka u GLOBE bazu. Terenski dio, koji se odvijao u dvorištu škole, održali su učenici Romano Golub i Nikola Lukavski za niže razrede te Anđela Gladović Nedić, Andrija Jalšovečki, Ida Pintarić i Nikola Pintarić za više razrede. Globovci su ostalim učenicima demonstrirali meteorološku stanicu, meteorološke i druge instrumente, način prikupljanja i bilježenja atmosferskih podataka, temperature tla, vrste oblaka i naoblaka te kako se prati i bilježi pupanje i listanje hrasta.
Na ovaj način, osim učenike, globovci su upoznali i učitelje s radom njihove grupe te pojasnili zašto odlaze s petog i kasne na šesti sat.
I. L.
EKO DAN
U četvrtak 23. ožujka naša je škola, kao članica grupe „Eko-škola“, obilježila svoj „Eko dan“. Na navedeni datum obilježava se i Svjetski dan meteorologije pa je tema Eko dana bila meteorologija, a tko će učenicima najbolje prenijeti znanja o praćenju vremena i vremenskih prilika od njihovih vršnjaka.
Pa su tako učenici uključeni u GLOBE program, popularni globovci, imali zadatak da upoznaju ostale učenike o meteorologiji, ali s naglaskom na mjerenja i praćenja u GLOBE programu i njihovim ostalim aktivnostima kako bi međuostalim potaknuli druge da se priključe njihovom timu.
Aktivnosti su bile raspoređene u dva dijela: učionički i terenski. Učionički dio odradili su učenici Kristijan Kruhoberec i Karlo Šoštarek zajedno s učiteljem Ivanom Loparićem putem PowerPoint prezentacije kako bi upoznali učenike s meteorologijom i GLOBE programom te unosom podataka u GLOBE bazu. Terenski dio, koji se odvijao u dvorištu škole, održali su učenici Romano Golub i Nikola Lukavski za niže razrede te Anđela Gladović Nedić, Andrija Jalšovečki, Ida Pintarić i Nikola Pintarić za više razrede. Globovci su ostalim učenicima demonstrirali meteorološku stanicu, meteorološke i druge instrumente, način prikupljanja i bilježenja atmosferskih podataka, temperature tla, vrste oblaka i naoblaka te kako se prati i bilježi pupanje i listanje hrasta.
Na ovaj način, osim učenike, globovci su upoznali i učitelje s radom njihove grupe te pojasnili zašto odlaze s petog i kasne na šesti sat.
I. L.