Obilježen Svjetski dan voda
Djelatnici Zavoda za hidrotehniku zajedno sa studenticama sa smjera Upravljanja vodama u suradnji s našom školom obilježili su 22. ožujka - Svjetski dan voda. Naime, naša škola već sedam godina ima status Eko škole te kao takva svake godine kroz različite nastavne i izvannastavne aktivnosti provodi projekte vezane za tematiku ekologije te očuvanja prirode i okoliša.
Ove godine tema projektnih aktivnosti bila je „Kakvu vodu pijemo?“ pa je zadaća stručnjaka s Geotehničkog fakulteta bila da djeci viših razreda osnovne škole različitim predavanjima, demonstracijskim pokusima i radionicama približi tu tematiku. Tako su učenici petih i šestih razreda slušali i preko pokusa opažali zanimljivosti o karakteristikama voda, kako voda u prirodi kruži, kako dolazi u podzemlje, kako se voda koju pijemo pročišćava i štiti od onečišćenja. Učenici sedmih i osmih razreda pak su slušali odakle dolazi voda koju pijemo, objašnjen im je način funkcioniranja vodoopskrbnog sustava, praćenje kvalitete vode za piće te problemi do kojih dolazi uslijed onečišćenja pitke vode. Tom je prilikom analitičar iz Laboratorija za geokemiju okoliša pokazao na licu mjesta pripremu uzoraka te provođenje kemijskih analiza nekih pokazatelja koji se mjere u vodi za ljudsku potrošnju.
Učenici nižih razreda su također kroz nastavne predmete obradili temu voda te u svojim su razredima napravili zanimljive izložbe.
Projektnim danom se nastojalo približiti problematiku pitke vode kao resursa kojeg ne treba shvaćati zdravo za gotovo te ih osvijestiti koliko smo svojim svakodnevnim ponašanjem direktno odgovorni za kvalitetu voda.
Obilježen Svjetski dan voda
Djelatnici Zavoda za hidrotehniku zajedno sa studenticama sa smjera Upravljanja vodama u suradnji s našom školom obilježili su 22. ožujka - Svjetski dan voda. Naime, naša škola već sedam godina ima status Eko škole te kao takva svake godine kroz različite nastavne i izvannastavne aktivnosti provodi projekte vezane za tematiku ekologije te očuvanja prirode i okoliša.
Ove godine tema projektnih aktivnosti bila je „Kakvu vodu pijemo?“ pa je zadaća stručnjaka s Geotehničkog fakulteta bila da djeci viših razreda osnovne škole različitim predavanjima, demonstracijskim pokusima i radionicama približi tu tematiku. Tako su učenici petih i šestih razreda slušali i preko pokusa opažali zanimljivosti o karakteristikama voda, kako voda u prirodi kruži, kako dolazi u podzemlje, kako se voda koju pijemo pročišćava i štiti od onečišćenja. Učenici sedmih i osmih razreda pak su slušali odakle dolazi voda koju pijemo, objašnjen im je način funkcioniranja vodoopskrbnog sustava, praćenje kvalitete vode za piće te problemi do kojih dolazi uslijed onečišćenja pitke vode. Tom je prilikom analitičar iz Laboratorija za geokemiju okoliša pokazao na licu mjesta pripremu uzoraka te provođenje kemijskih analiza nekih pokazatelja koji se mjere u vodi za ljudsku potrošnju.
Učenici nižih razreda su također kroz nastavne predmete obradili temu voda te u svojim su razredima napravili zanimljive izložbe.
Projektnim danom se nastojalo približiti problematiku pitke vode kao resursa kojeg ne treba shvaćati zdravo za gotovo te ih osvijestiti koliko smo svojim svakodnevnim ponašanjem direktno odgovorni za kvalitetu voda.