„MOJA ŠKOLA - MOJ DRUGI DOM“
Od početka nove školske godine učenicima naše škole omogućen je ugodniji i kvalitetniji boravak u prostorima škole zahvaljujući idejnom projektu „Moja škola - moj drugi dom“.
Vlastitim sredstvima škole kupljen je novi namještaj i didaktička pomagala za uspješan odgojno-obrazovni proces i konstruktivnije radne uvjete kako bi se barem malo približili obrazovnim i pedagoškim standardima po pitanju uređenja i mogućnostima škola u razvijenijim područjima Hrvatske. Time se nastojalo utjecati na razvitak pozitivne slike o školi, ali i o sebi, stvoriti mogućnosti zajedničkog druženja i razvitka prijateljstva te nestanka nasilja među učenicima zbog prijašnje dosade i nedostatka školskih sadržaja i uvjeta za druženje i igru. Naime, učenici naše škole nemaju uređeni dnevni boravak, kao ni kutke ili bilo kakva mjesta za sjedenje i druženje tijekom odmora, ali i poslije nastave kada čekaju roditelje ili autobus. Stoga je kupnja dvosjeda i stolića za školske hodnike bila neophodna.
Učenici u nižim razredima posebno su osjetljiva skupina, naročito prvašići kojima početak školovanja predstavlja veliku stepenicu u razvoju te je stoga potrebno stvoriti uvjete za uspješnu i pozitivnu dječju tranziciju u školu. To smo nastojali postići, između ostalog, i kupnjom didaktičkih igara, dvosjeda, stolica, stolića za učenje i igru prilagođenih njihovim potrebama i sigurnosnim standardima čime smo uredili primjereni prostor za igru i učenje tj. početan razvoj socijalnih, motoričkih, obrazovnih i drugih vještina.
Kako je od početka nove školske godine već prošlo 2 mjeseca, možemo reći da se učenicima sviđa novi namještaj u školi te se nadamo da će to pridonijeti povratku pozitivnih odgojno-socijalnih vrijednosti među učenicima, ali i njihove sveopće percepcije škole koja bi im trebala biti ugodno mjesto boravka tj. njihov drugi dom.
K. S. i Ž. M.
„MOJA ŠKOLA - MOJ DRUGI DOM“
Od početka nove školske godine učenicima naše škole omogućen je ugodniji i kvalitetniji boravak u prostorima škole zahvaljujući idejnom projektu „Moja škola - moj drugi dom“.
Vlastitim sredstvima škole kupljen je novi namještaj i didaktička pomagala za uspješan odgojno-obrazovni proces i konstruktivnije radne uvjete kako bi se barem malo približili obrazovnim i pedagoškim standardima po pitanju uređenja i mogućnostima škola u razvijenijim područjima Hrvatske. Time se nastojalo utjecati na razvitak pozitivne slike o školi, ali i o sebi, stvoriti mogućnosti zajedničkog druženja i razvitka prijateljstva te nestanka nasilja među učenicima zbog prijašnje dosade i nedostatka školskih sadržaja i uvjeta za druženje i igru. Naime, učenici naše škole nemaju uređeni dnevni boravak, kao ni kutke ili bilo kakva mjesta za sjedenje i druženje tijekom odmora, ali i poslije nastave kada čekaju roditelje ili autobus. Stoga je kupnja dvosjeda i stolića za školske hodnike bila neophodna.
Učenici u nižim razredima posebno su osjetljiva skupina, naročito prvašići kojima početak školovanja predstavlja veliku stepenicu u razvoju te je stoga potrebno stvoriti uvjete za uspješnu i pozitivnu dječju tranziciju u školu. To smo nastojali postići, između ostalog, i kupnjom didaktičkih igara, dvosjeda, stolica, stolića za učenje i igru prilagođenih njihovim potrebama i sigurnosnim standardima čime smo uredili primjereni prostor za igru i učenje tj. početan razvoj socijalnih, motoričkih, obrazovnih i drugih vještina.
Kako je od početka nove školske godine već prošlo 2 mjeseca, možemo reći da se učenicima sviđa novi namještaj u školi te se nadamo da će to pridonijeti povratku pozitivnih odgojno-socijalnih vrijednosti među učenicima, ali i njihove sveopće percepcije škole koja bi im trebala biti ugodno mjesto boravka tj. njihov drugi dom.
K. S. i Ž. M.