Svjetski dan poezije
U godini čitanja potaknuti geslom Čitajmo da ne ostanemo bez riječi odlučili smo u našoj školi posebnim aktivnostima obilježiti i Svjetski dan poezije, 21. ožujka. U tjednu koji je prethodio tom danu učenici od 4. do 8. razreda sudjelovali u kreativnim pjesničkim radionicama na kojima su mogli pokazati svoje umijeće stvaranja stihova, ali i kreativnost u ilustriranju i oslikavanju svojih pjesama.
Učenici 6. i 7. razreda na svojim su radionicama sudjelovali u kreiranju ''blackout'' poezije. Termin blackout zapravo znači zacrnjenje, no u ovom slučaju radi se o posebnoj umjetničkoj tehnici koja spaja kolažnu, likovnu i pjesničku komponentu u novu formu. Takva vrsta umjetnosti podrazumijeva recikliranje postojećih materijala za nastanak novog umjetničkog djela. Pa su tako učenici dobili gotove stranice proznih tekstova te u njima tražili riječi kojima bi oblikovali smislene rečenice i pretočili ih u stihove. Ostatak neiskorištenih riječi su zacrnili ili prekrili svojim crtežima i motivima kako bi dodatno pojačali dojam novostvorenih stihova. Kao rezultat dobili su pregršt prekrasnih maštovitih uradaka koje su vrlo lijepo i kreativno ilustrirali.
Učenici 4., 5. i 8. razreda svoje su pjesničke radove izrađivali u ''cut and paste'' tehnici. U slobodnom prijevodu cut and paste bi značilo izreži i zalijepi. Radi se također o recikliranju i stvaranju novih formi iz već postojeće, u ovom slučaju konkretne pjesme. Odabrana se pjesma izreže na svoje sastavnice – riječi, te je zadatak iz postojećih riječi stvoriti novu pjesmu. Učenici nisu bili upoznati s originalnom pjesmom, te su svojim umijećem preslagivanja i kreiranja novih stihova dobili zaista velik broj različitih i vrlo maštovitih poetskih uradaka koje su potom i oslikali.
Radionice su osmislile i vodile naša knjižničarka, učiteljica 4. razreda i učiteljice hrvatskoga, engleskog i njemačkog jezika. Atmosfera je dodatno uljepšana toplim čajem, kapučinom i keksima, ali i laganim zvucima instrumentalne glazbe koja je u učenicima je potaknula inspiraciju i želju za stvaranjem, što i jest cilj pjesničkih radionica.
Radovi učenika 4. razreda Radovi učenika 5. razreda
Svjetski dan poezije
U godini čitanja potaknuti geslom Čitajmo da ne ostanemo bez riječi odlučili smo u našoj školi posebnim aktivnostima obilježiti i Svjetski dan poezije, 21. ožujka. U tjednu koji je prethodio tom danu učenici od 4. do 8. razreda sudjelovali u kreativnim pjesničkim radionicama na kojima su mogli pokazati svoje umijeće stvaranja stihova, ali i kreativnost u ilustriranju i oslikavanju svojih pjesama.
Učenici 6. i 7. razreda na svojim su radionicama sudjelovali u kreiranju ''blackout'' poezije. Termin blackout zapravo znači zacrnjenje, no u ovom slučaju radi se o posebnoj umjetničkoj tehnici koja spaja kolažnu, likovnu i pjesničku komponentu u novu formu. Takva vrsta umjetnosti podrazumijeva recikliranje postojećih materijala za nastanak novog umjetničkog djela. Pa su tako učenici dobili gotove stranice proznih tekstova te u njima tražili riječi kojima bi oblikovali smislene rečenice i pretočili ih u stihove. Ostatak neiskorištenih riječi su zacrnili ili prekrili svojim crtežima i motivima kako bi dodatno pojačali dojam novostvorenih stihova. Kao rezultat dobili su pregršt prekrasnih maštovitih uradaka koje su vrlo lijepo i kreativno ilustrirali.
Učenici 4., 5. i 8. razreda svoje su pjesničke radove izrađivali u ''cut and paste'' tehnici. U slobodnom prijevodu cut and paste bi značilo izreži i zalijepi. Radi se također o recikliranju i stvaranju novih formi iz već postojeće, u ovom slučaju konkretne pjesme. Odabrana se pjesma izreže na svoje sastavnice – riječi, te je zadatak iz postojećih riječi stvoriti novu pjesmu. Učenici nisu bili upoznati s originalnom pjesmom, te su svojim umijećem preslagivanja i kreiranja novih stihova dobili zaista velik broj različitih i vrlo maštovitih poetskih uradaka koje su potom i oslikali.
Radionice su osmislile i vodile naša knjižničarka, učiteljica 4. razreda i učiteljice hrvatskoga, engleskog i njemačkog jezika. Atmosfera je dodatno uljepšana toplim čajem, kapučinom i keksima, ali i laganim zvucima instrumentalne glazbe koja je u učenicima je potaknula inspiraciju i želju za stvaranjem, što i jest cilj pjesničkih radionica.
Radovi učenika 4. razreda Radovi učenika 5. razreda