KLENIČANCI U PRIGORSKOM MLINU
Učenici 2. i 3. razreda naše škole su u srijedu, 12.10 .2011. dio nastavnih sadržaja usvojili na terenu. Terenska nastava dijelom je održana kod mlina u Prigorcu, a dijelom u centru Ivanca.
Učenici su vidjeli kako mlin, kojeg pokreće vodenica, melje kukuruz i tako nastaje brašno. Zadivljeno su promatrali kako niz žlijeb sipi kukuruzno brašno žuto kao zlato. Neki učenici su pomirisali brašno, neki ga opipali, a neki i usuli malo zrnja u mlin. Kad je „striček mlinar“ nakratko zaustavio mlin, ispričao je učenicima kako voda iz potoka Bistrice pokreće kolo vodenice i kako se zatim okreće mlinski kamen. Nakon razgleda mlina učenici su šetnjom kroz centar Ivanca upoznali neke od važnijih objekata toga mjesta. Posjetili su gradsku tržnicu te autobusni kolodvor.
Dio nastave održan je u ivanečkom parku gdje su učenici vježbali snalaženje u prostoru, prepoznavali vrste drveća, a i dobro se razgibali u igrama koje su organizirale njihove učiteljice.
Š. O.
KLENIČANCI U PRIGORSKOM MLINU
Učenici 2. i 3. razreda naše škole su u srijedu, 12.10 .2011. dio nastavnih sadržaja usvojili na terenu. Terenska nastava dijelom je održana kod mlina u Prigorcu, a dijelom u centru Ivanca.
Učenici su vidjeli kako mlin, kojeg pokreće vodenica, melje kukuruz i tako nastaje brašno. Zadivljeno su promatrali kako niz žlijeb sipi kukuruzno brašno žuto kao zlato. Neki učenici su pomirisali brašno, neki ga opipali, a neki i usuli malo zrnja u mlin. Kad je „striček mlinar“ nakratko zaustavio mlin, ispričao je učenicima kako voda iz potoka Bistrice pokreće kolo vodenice i kako se zatim okreće mlinski kamen. Nakon razgleda mlina učenici su šetnjom kroz centar Ivanca upoznali neke od važnijih objekata toga mjesta. Posjetili su gradsku tržnicu te autobusni kolodvor.
Dio nastave održan je u ivanečkom parku gdje su učenici vježbali snalaženje u prostoru, prepoznavali vrste drveća, a i dobro se razgibali u igrama koje su organizirale njihove učiteljice.
Š. O.