preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

"Zainteresiraj me ili ću umrijeti od dosade"

Škole su zaglavile u 20. stoljeću, a učenici pohrlili u 21. stoljeće. ... Pragmatički, obrazovanje djece 21. stoljeća brzo se račva na dva dijela:

Službena polovica, “škola,” potpuno je iscrpljena i postaje zanemarivom institucijom. Za mnoge je učenike njezina jedina funkcija davanje potvrde koju trebaju njihovi roditelji. Neslužbena, uzbudljiva polovica obrazovanja djece odvija se “nakon škole.” To je mjesto gdje učenici 21. stoljeća uče o svojem svijetu te se pripremaju za život u 21. st.

  • "Naši će se učenici, kao digitalni urođenici, nastaviti razvijati i mijenjati tako brzo da nećemo moći ići ukorak s njima.
  • "Ako ne zastanemo i poslušamo djecu s kojom radimo, ako ne počnemo cijeniti njihovo mišljenje i napravimo velike promjene na temelju dobrih prijedloga koje nude, u 21. ćemo stoljeću upravljati školskim zgradama - ali s učenicima koji su fizički ili mentalno negdje drugdje.

                                         Prensky, M. (2006.)


Strategije, metode, tehnologija

Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci

Autor: Dragana Đurić, 2. 6. 2015.

„Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“ je publikacija čija je osnovna svrha da svojim konceptualnim i praktičnim smjernicama pomogne ravnateljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škola pri izradi i evaluaciji njihovih školskih kurikuluma.

U prvom dijelu publikacije O projektu ukratko je opisan projekt te su navedeni nositelji i sudionici u projektu.

U drugom dijelu Pojam školskog kurikuluma prikazani su osnovni koncepti kurikulumske teorije relevantni za razumijevanje školskog kurikuluma te iskustva i osnovni smjerovi razvoja školskog kurikuluma u europskim zemljama i u Hrvatskoj. Također je opisan pristup i osnovne karakteristike procesa izrade školskog kurikuluma u školama.

U trećem dijelu Predlošci za izradu i evaluaciju školskog kurikulumanalaze se obrasci po kojima se izrađuju i evaluiraju školski kurikulumi. U njima je navedena struktura školskog kurikuluma kao dokumenta, konkretni postupci te nositelji izrade i evaluacije školskog kurikuluma u školama.

Publikacija završava prikazom nekih iskustava stečenih tijekom izrade školskih kurikuluma u školama koje su sudjelovale u projektu. Cjeloviti tekst publikacije možete preuzeti ovdje.

Preuzeto sa stranice - Razvoj kurikulumske kulture


Izvor: Razvoj kurikulumske kulture


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5391445
Ovaj mjesec: 387
Ovaj tjedan: 662
Danas: 65
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju