Škole su zaglavile u 20. stoljeću, a učenici pohrlili u 21. stoljeće. ... Pragmatički, obrazovanje djece 21. stoljeća brzo se račva na dva dijela:
Službena polovica, “škola,” potpuno je iscrpljena i postaje zanemarivom institucijom. Za mnoge je učenike njezina jedina funkcija davanje potvrde koju trebaju njihovi roditelji. Neslužbena, uzbudljiva polovica obrazovanja djece odvija se “nakon škole.” To je mjesto gdje učenici 21. stoljeća uče o svojem svijetu te se pripremaju za život u 21. st.
- "Naši će se učenici, kao digitalni urođenici, nastaviti razvijati i mijenjati tako brzo da nećemo moći ići ukorak s njima.
- "Ako ne zastanemo i poslušamo djecu s kojom radimo, ako ne počnemo cijeniti njihovo mišljenje i napravimo velike promjene na temelju dobrih prijedloga koje nude, u 21. ćemo stoljeću upravljati školskim zgradama - ali s učenicima koji su fizički ili mentalno negdje drugdje.
Prensky, M. (2006.)
Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci
Autor: Dragana Đurić, 2. 6. 2015.
„Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“ je publikacija čija je osnovna svrha da svojim konceptualnim i praktičnim smjernicama pomogne ravnateljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škola pri izradi i evaluaciji njihovih školskih kurikuluma.
U prvom dijelu publikacije O projektu ukratko je opisan projekt te su navedeni nositelji i sudionici u projektu.
U drugom dijelu Pojam školskog kurikuluma prikazani su osnovni koncepti kurikulumske teorije relevantni za razumijevanje školskog kurikuluma te iskustva i osnovni smjerovi razvoja školskog kurikuluma u europskim zemljama i u Hrvatskoj. Također je opisan pristup i osnovne karakteristike procesa izrade školskog kurikuluma u školama.
U trećem dijelu Predlošci za izradu i evaluaciju školskog kurikulumanalaze se obrasci po kojima se izrađuju i evaluiraju školski kurikulumi. U njima je navedena struktura školskog kurikuluma kao dokumenta, konkretni postupci te nositelji izrade i evaluacije školskog kurikuluma u školama.
Publikacija završava prikazom nekih iskustava stečenih tijekom izrade školskih kurikuluma u školama koje su sudjelovale u projektu. Cjeloviti tekst publikacije možete preuzeti ovdje.
Preuzeto sa stranice - Razvoj kurikulumske kulture
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391445
Ovaj mjesec: 387
Ovaj tjedan: 662
Danas: 65