Škole su zaglavile u 20. stoljeću, a učenici pohrlili u 21. stoljeće. ... Pragmatički, obrazovanje djece 21. stoljeća brzo se račva na dva dijela:
Službena polovica, “škola,” potpuno je iscrpljena i postaje zanemarivom institucijom. Za mnoge je učenike njezina jedina funkcija davanje potvrde koju trebaju njihovi roditelji. Neslužbena, uzbudljiva polovica obrazovanja djece odvija se “nakon škole.” To je mjesto gdje učenici 21. stoljeća uče o svojem svijetu te se pripremaju za život u 21. st.
- "Naši će se učenici, kao digitalni urođenici, nastaviti razvijati i mijenjati tako brzo da nećemo moći ići ukorak s njima.
- "Ako ne zastanemo i poslušamo djecu s kojom radimo, ako ne počnemo cijeniti njihovo mišljenje i napravimo velike promjene na temelju dobrih prijedloga koje nude, u 21. ćemo stoljeću upravljati školskim zgradama - ali s učenicima koji su fizički ili mentalno negdje drugdje.
Prensky, M. (2006.)
Debata kao strategija poučavanja
Autor: Dragana Đurić, 9. 9. 2010.
Rasprava/debata je oblik verbalne komunikacije u kojem sugovornici imaju suprotna ili drugačija mišljenja o istom pitanju.
Rasprava razvija kritičko, logičko i kreativno razmišljanje koje se temelji na argumentima potkrjepljenima odgovarajućim dokazima.
Debata podrazumijeva proučavanje i istraživanje određenih tema, uvjerljivo prezentiranje i zastupanje stavova, otvorenost za različitosti i upitnost stavova, slušanje s razumijevanjem drugih ljudi te uljudno "napadanje" suprotstavljenih stavova.
CILJEVI DEBATE KAO STRATEGIJE POUČAVANJA
1. Razvoj kognitivnih strategija utemeljenih na kritičkom mišljenju (sposobnost sagledavanja, analize i rješavanje problema; sposobnost argumentacije).
2. Razvoj socijalnih vještina (timski rad, komunikacijske vještine);
3. Upoznavanje s različitim aspektima, problemima i kontroverzama socijalne zbilje (ekološki problemi, ljudska prava, dječja prava, osnove demokracije);
4. Senzibilizacija za aktivno sudjelovanje u životu škole i zajednice;
5. Razvoj tolerancije i sposobnosti mirnog rješavanja sukoba (aktivno slušanje, uvažavanje tuđeg mišljenja, argumentirano raspravljanje);
6. Razvoj samopouzdanja i samopoštovanja
Prikaz navedene metoda puočavanja i učenja možete pogledati u prezentaciji autorice Dinke Juričić (Školske knjiga)
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391445
Ovaj mjesec: 387
Ovaj tjedan: 662
Danas: 65