Vizija škole
Škola na otoku za Otok.
Misija škole
Razvijanje zajednice učenja – zadovoljnih učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice te
osnaživanje učenike za primjenu stečenog znanja i vještina u različitim situacijama i kontekstima suvremenog društva.
Razvojem generičkih kompetencija te društvene osjetljivosti i solidarnosti motivirati učenike za odgovoran odnos prema materijalnoj i nematerijalnoj baštini, zdravom stilu života, održivom razvoju i ekološki očuvanom "zelenom" Otoku na kojem će i kao odrasli ljudi nastaviti živjeti i raditi.
Digitalno doba 21.st. postavilo je zahtjev za usvajanjem novih vještina i znanja, a time i za preispitivanjem perspektive poučavanja. „Nove tehnologije su olakšale i ubrzale traženje i procesuiranje informacija ali i indirektno utječu na učenje (Prensky, M, 2006.), te „neformalno učenje zauzima sve važniju ulogu u obrazovanju. Sada govorimo o učenju koje „više nije “konzumiranje” proizvoda učenja nego se više bavi učenikom koji sam stvara svoje znanje i uči uz pomoć raznovrsnih izvora i sadržaja“ (Jokisalo, E. i Riu, A., 2009.). Stoga je i kurikulum orijentiran je na učeničke kompetencije, a u odgojno-obrazovnom procesu težište se premješta s programa i nastavnika na učenika te na njegov razvoj i postignuća, individualne mogućnosti i potencijale, vještine i kompetencije. …Učitelji postaju„dizajneri, mentori i organizatori, a ne prezenteri“, jer „učenje najbolje funkcionira kada je zasnovano na sudjelovanju“. Zemski i Massy (2006.)
Školski kurikulum 2014./15.
Autor: Ivana Blagaić, Dragana Đurić, Maja Blagaić, Mirela Mijić, Ivana Čulić Farac, Bruna Ovčar, 15. 9. 2014.
Vizija škole
Škola na otoku za Otok.
Misija škole
Naša škola ima za cilj da bude zajednica učenja za svakog člana školske zajednice – učenika, učitelja i roditelja. U promjenjivom i multikulturalnom društvu želimo omogućiti svakom učeniku djelotvornu i kritičku upotrebu dostupnih informacija te kroz kolaborativno i suradničko učenje razvijati vještine cjeloživotnog učenja. Različitim oblicima interaktivnog učenja težimo potaknuti nove suradnje između Škole i lokalne otočke zajednice te suradnju i razmjenu iskustava sa školama izvan Otoka. Želimo razvijati pozitivan i odgovoran odnos prema materijalnoj i nematerijalnoj baštini te zdravom stilu života i ekološki očuvanom "zelenom" Otoku na kojem će i kao odrasli ljudi nastaviti živjeti i raditi.
-------------------- --------------------
U Školskom kurikulumu OŠ Grohote na temelju analize učeničkih potreba i interesa, a u skladu s vizijom i misijom Škole, OŠ Grohote kroz redovnu nastavu (jezgrovni i diferencirani kurikulum) i izvannastavne aktivnosti (školski kurikulum), nastojat će razvijati poduzetničke kompetencije učenika sa svrhom uočavanja prirodnih, gospodarskih i kulturnih resursa svoje sredine kao potencijala za ostanak, život i rad na Otoku.
-------------------- --------------------
Na ovaj način učenici će razviti komunikacijske, organizacijske, istraživačke i suradničke kompetencije.
UV OŠ Grohote
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391440
Ovaj mjesec: 382
Ovaj tjedan: 657
Danas: 54