Vizija škole
Škola na otoku za Otok.
Misija škole
Razvijanje zajednice učenja – zadovoljnih učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice te
osnaživanje učenike za primjenu stečenog znanja i vještina u različitim situacijama i kontekstima suvremenog društva.
Razvojem generičkih kompetencija te društvene osjetljivosti i solidarnosti motivirati učenike za odgovoran odnos prema materijalnoj i nematerijalnoj baštini, zdravom stilu života, održivom razvoju i ekološki očuvanom "zelenom" Otoku na kojem će i kao odrasli ljudi nastaviti živjeti i raditi.
Digitalno doba 21.st. postavilo je zahtjev za usvajanjem novih vještina i znanja, a time i za preispitivanjem perspektive poučavanja. „Nove tehnologije su olakšale i ubrzale traženje i procesuiranje informacija ali i indirektno utječu na učenje (Prensky, M, 2006.), te „neformalno učenje zauzima sve važniju ulogu u obrazovanju. Sada govorimo o učenju koje „više nije “konzumiranje” proizvoda učenja nego se više bavi učenikom koji sam stvara svoje znanje i uči uz pomoć raznovrsnih izvora i sadržaja“ (Jokisalo, E. i Riu, A., 2009.). Stoga je i kurikulum orijentiran je na učeničke kompetencije, a u odgojno-obrazovnom procesu težište se premješta s programa i nastavnika na učenika te na njegov razvoj i postignuća, individualne mogućnosti i potencijale, vještine i kompetencije. …Učitelji postaju„dizajneri, mentori i organizatori, a ne prezenteri“, jer „učenje najbolje funkcionira kada je zasnovano na sudjelovanju“. Zemski i Massy (2006.)
Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci
Autor: Dragana Đurić, 2. 6. 2015.
„Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“ je publikacija čija je osnovna svrha da svojim konceptualnim i praktičnim smjernicama pomogne ravnateljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škola pri izradi i evaluaciji njihovih školskih kurikuluma.
U prvom dijelu publikacije O projektu ukratko je opisan projekt te su navedeni nositelji i sudionici u projektu.
U drugom dijelu Pojam školskog kurikuluma prikazani su osnovni koncepti kurikulumske teorije relevantni za razumijevanje školskog kurikuluma te iskustva i osnovni smjerovi razvoja školskog kurikuluma u europskim zemljama i u Hrvatskoj. Također je opisan pristup i osnovne karakteristike procesa izrade školskog kurikuluma u školama.
U trećem dijelu Predlošci za izradu i evaluaciju školskog kurikulumanalaze se obrasci po kojima se izrađuju i evaluiraju školski kurikulumi. U njima je navedena struktura školskog kurikuluma kao dokumenta, konkretni postupci te nositelji izrade i evaluacije školskog kurikuluma u školama.
Publikacija završava prikazom nekih iskustava stečenih tijekom izrade školskih kurikuluma u školama koje su sudjelovale u projektu. Cjeloviti tekst publikacije možete preuzeti ovdje.
Preuzeto sa stranice - Razvoj kurikulumske kulture
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti | ![]() |
![]() |
Obrazovni i e-časopisi | ![]() |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Ukupno: 5391440
Ovaj mjesec: 382
Ovaj tjedan: 657
Danas: 54