preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

Vizija i misija Škole

Vizija škole

Škola na otoku za Otok.

Misija škole

Razvijanje zajednice učenja – zadovoljnih učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice te

osnaživanje učenike za primjenu stečenog znanja i vještina u različitim situacijama i kontekstima suvremenog društva.

Razvojem generičkih kompetencija te društvene osjetljivosti i solidarnosti motivirati učenike za odgovoran odnos prema materijalnoj i nematerijalnoj baštini, zdravom stilu života, održivom razvoju i ekološki očuvanom "zelenom" Otoku na kojem će i kao odrasli ljudi nastaviti živjeti i raditi.


učenje je najbolje kad je zasnovano na sudjelovanju

 

Digitalno doba 21.st. postavilo je zahtjev za usvajanjem novih vještina i znanja, a time i za  preispitivanjem perspektive  poučavanja. „Nove tehnologije su olakšale i ubrzale traženje i procesuiranje informacija ali i indirektno utječu na učenje (Prensky, M, 2006.), te „neformalno učenje zauzima sve važniju ulogu u obrazovanju. Sada govorimo o učenju koje „više nije “konzumiranje” proizvoda učenja nego se više bavi učenikom koji sam stvara svoje znanje i uči uz pomoć raznovrsnih izvora i sadržaja“ (Jokisalo, E. i Riu, A.,  2009.). Stoga je i kurikulum orijentiran je na učeničke kompetencije, a u odgojno-obrazovnom procesu težište se premješta s programa i nastavnika na učenika te na njegov razvoj i postignuća, individualne mogućnosti i potencijale, vještine i kompetencije. …Učitelji postaju„dizajneri, mentori i organizatori, a ne prezenteri“,  jer „učenje najbolje funkcionira kada je zasnovano na sudjelovanju“. Zemski i Massy (2006.)


Kurikulum OŠ Grohote

Kurikulum OŠ Grohote 2011.-2012.

Autor: Dragana Đurić, 2. 10. 2011.

Specifični kurikularni ciljevi OŠ Grohote

  • Škole bez nasilja
  • jezično stvaralaštvo užeg zavičaja:
    • Ča-more-judi  - pjesnička smotra učenika osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije u sklopu Marulićevih dana
    • PriČAgin -govorna forma priče na čakavici u sklopu Pričigina, festivala koji promovira usmeno pripovijedanje
  • ljubav prema tradiciji i njegovanju kulturne i prirodne baštine užeg zavičaja kroz aktivnosti i djelovanje UZ Buharica
  • poznavanje i poštivanje hrvatskoga jezika, te njegove književnosti i kulturei s ciljem razvoja nacionalnoga identiteta
  • poticati interese, sklonosti, stavove i osobnosti učenika
  • razvijati samostalnosti, samopouzdanje, odgovornosti i kreativnosti
  • razvijati vještine učenja - učiti kako učiti (cjeloživotno učenje) različitim pristupima razvijanjem informacijske pismenosti (vještine vrednovanja i upotrebe informacija - IKT)
  • razvijati sposobnosti za život u multikulturnom svijetu (poštivanje različitosti, tolerancija, aktivno i odgovorno sudjelovanje u demokratskomu razvoju društva)
  • poticati zdrav način života - prehrana, tjelesna aktivnost vlastito zdravlje kroz redovni te izvannastavni program, osobito program Športskog školskog kluba (ŠŠK)
  • razviti odgovoran odnos prema očuvanju kvalitete okoliša
  • poticati suradnju s lokalnom zajednicom


Priloženi dokumenti:
1._Kurikulum_OS_Grohote_2011.-2012.rar (236.85 KB)


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5391440
Ovaj mjesec: 382
Ovaj tjedan: 657
Danas: 54
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju