OŠ Grohote se, u školskoj godini 2017./18., uključila u projekt ″Školski volonteri: osnaživanje i mentorstvo škola za koordiniranje volonterskih programa“ kojeg provodi Forum za slobodu odgoja, a financira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Projekt se provodi u suradnji s Volonterskim centrom Osijek, Udrugom “Most” iz Splita i II. osnovnom školom iz Vrbovca.
Projektom "Skolski volonteri" uvodi se nov koncept suradnje škola, udruga i mladih u cilju promicanja volontiranja.
Asertivna komunikacija u 6. razredu (5. kurikulumski cilj)
Autor: Damira Piplica, 22. 3. 2022.
Učenici šestoga razreda ovaj su mjesec sudjelovali u radioničkom tipu nastave Hrvatskoga jezika čiji su sati bili posvećeni temi – Načini sporazumijevanja.
Heurističkim razgovorom učenici su zaključili o mogućnostima slanja poruke verbalnim i neverbalnim putem nakon čega su, rješavajući upitnik, imali priliku samoprocijeniti govorne sposobnosti. Raspravljali smo o pravilima bontona razredne komunikacije te se zajedno složili da iste trebamo njegovati, a da ćemo na određenima poraditi.
Na sljedećem su dvosatu učenici pokušali dati vlastite prijedloge u načinima rješavanja sukoba. Aktivnost je uključivala izmišljene scenarije. U svakom od njih učenik je trebao ponuditi rješenje tj., razrješenje zadanog konflikta. Na taj su način uvidjeli kako agresivan i pasivan pristup rješavanja problema dugoročno mogu imati negativne posljedice u gradnji međuljudskih odnosa, odnosno da je asertivna komunikacija ključ suradnje i postizanja kompromisa.
Naučeno smo ponovili komentirajući kratkometražni film Piccolo potom i primijenili igrajući igru Jedna olovka – dva crtača. Učenici su se podijelili u parove. Svaki par dobio je jedan papir i jedan flomaster. Zadatak je bio da jednim flomasterom, koji su morali zajedno držati, nacrtaju zajedničku sliku.
Potom je uslijedio tzv. Marshmallow izazov. Učenici su, od zadanih materijala, morali sagraditi što veći toranj. Cilj igara bio je da učenici primijene način asertivne komunikacije u rješavanju zadatka, što nije bilo nimalo jednostavno budući da se igre odvijaju u potpunoj tišini. O važnosti aktivnog slušanja, uvažavanja tuđih stavova i emocija još smo jednom pričali i na satu medijske kulture nakon što smo pogledali animirani film Izvrnuto obrnuto.
Navedenim je aktivnostima ostvaren peti problemski cilj Školskoga kurikuluma (poticanje asertivne komunikacije i njegovanje suradničkih odnosa) čija će se realizacija nastaviti odvijati i sljedećih mjeseci u sklopu volonterskih aktivnosti i na redovnoj nastavi drugih školskih predmeta.
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391437
Ovaj mjesec: 380
Ovaj tjedan: 655
Danas: 51