Osnovna škola Grohote uključila se u Erasmus+ program, najveći program Europske Unije za obrazovanje te ovim putem otvara svoja vrata za međunarodne suradnje i izlazak izvan granica lokalnog. KA1 projekt Škole pod nazivom Inovativnim pristupima prema kvalitetnoj školi je odobren, stoga su Agencija za mobilnost i programe EU i OŠ Grohote potpisale sporazum o daljnjoj suradnji. Ravnateljica Mirela Mijić i pedagoginja (koordinatorica projekta) Tanja Kardum su u četvrtak, 11. srpnja 2019., prisustvovale Uvodnom projektnom sastanku korisnika Ključne aktivnosti 1 za područje odgoja i općeg obrazovanja, koji se održao u Zagrebu, u Kući Europe. Tim susretom su ujedno i započele prve pripreme za organiziranje i provođenje projekta.
Projekt započinje 1. listopada 2019. i traje do 30. rujna 2020. Na mobilnost u neku od europskih zemalja u sklopu Erasmus+ projekta će ići petero djelatnika/ica OŠ Grohote. Ravnateljica, stručna suradnica pedagoginja te učitelj Fizike i Tehničke kulture će ići na job shadowing (promatranje rada europskih kolega), a učiteljica Povijesti i Geografije i učiteljica Likovne kulture će ići na strukturirani tečaj. Mobilnosti će trajati pet radnih dana.
Erasmus+ projekt i mobilnosti koje on podrazumijeva bi trebao OŠ Grohote pružiti priliku da se približi radu europskih kolega te da prati trendove i novitete u području odgoja i obrazovanja na europskoj razini. Cilj projekta je dobiti uvid u nove pristupe i načine poučavanja kako bi se osuvremenila nastava i učinila djeci zanimljivijom. Erasmus+ projekt Školi pruža priliku da izađe van okvira života na otoku, ali i da vrijednosti i specifičnosti Otoka te obrazovanja i odrastanja naše djece pokaže i dijeli u ostalim, europskim zemljama.
Više o projektu OŠ Grohote možete pročitati na platformi: Erasmus+ Project Results Platform.
Lokva Grohote i postavljanje istraživačkog problema (7. i 8. razred)
Autor: Toma-Ivo Škrobica, 16. 9. 2022.
Na prvom nastavnom satu na lokvi u Grohotama u s neposrednoj blizini Škole, na satu Fizike, učenici su se upoznali s mjestom na kojem će se povremeno izvoditi terenska nastava. Učenicima se objasnilo što će raditi na lokvi, s kojim predmetima je terenska nastava korelirana (TK, Informatika, Matematika, Geografija, Biologija, Kemija) podijeljeni su im radni listići na kojima će unositi temperaturu, brzinu vjetra te opis vremena za svaki dan tijekom školske godine. (više o projektu Vodena zrcala otoka Šolte i 'Čuvajmo svoj dom od malih nogu! Ekoškole i Procter&Gamble za očuvanje biološke raznolikosti')
Nakon upoznavanja s mjestom terenske nastave učenicima su se postavila pitanja vezana uz lokvu kako bi vlastitim razmišljanjem došli do odgovora o tome što ćemo tijekom fizike istraživati o lokvi te kako bi osvijestili potrebu za provođenjem eksperimenata u fizici. Također, učenicima se pomoću radnog listića uvodi pojam obrade, tj. analize podataka. Učenici bi trebali povezati provođenje eksperimenta s dobivanjem podataka te važnost naknadne analize podataka u svrhu donošenja ispravnog zaključka o određenoj fizičkoj pojavi.
Opis: Odlazak na lokvu sa 7. razredom bio je 6.9.2022. i 13.9.2022. u okviru nastavnih jedinica Pokusi u fizici i Fizičke veličine i mjerne jedinice, a koje su unutar ishoda Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari, Istražuje fizičke pojave i Rješava fizičke probleme.
Primjeri pitanja za učenike 7. razreda:
- Što sve možemo saznati o lokvi?
- Kako možemo saznati određene podatke o lokvi?
Prilikom drugog odlaska na lokvu učenicima se uvode pojmovi fizička veličina i mjerna jedinica. Postavljanjem pitanja navodi ih se na zaključak o potrebi uvođenja univerzalnih fizičkih veličina i mjernih jedinica kako bi se naš rad mogao razumjeti u bilo kojem dijelu svijeta neovisno o drukčijem jeziku.
Primjer pitanja:
- Kolika je veličina lokve?
- Kako možemo točno odrediti veličinu lokve bez obzira na to odakle je gledamo?
Tablica koja je podijeljena učenicima za zapisivanje podataka sadrži slijedeće elemente:
RUJAN 2022.
- Datum
- Vrijeme
- Temperatura
- Vjetar
- Opis vremena / Oborine
ANALIZA
- srednja temperatura
- maksimalna temperatura
- minimalna temperatura
- broj sunčanih dana
- broj vjetrovitih dana
- broj kišnih dana
Pitanja za učenike 8. razred:
- Što smo lani naučili o obliku i dimenzijama tijela?
- Kakav je oblik lokve?
- Kako možemo približno odrediti površinu lokve? Kako označavamo površinu i koje su mjerne jedinice za površinu?
- Kako možemo približno odrediti dubinu lokve? Je li lokva na svim mjestima ima jednaku dubinu?
- Što se događa s volumenom lokve tijekom sunčanih dana, a što tijekom kišovitih?
- Što se događa s dubinom lokve tijekom sunčanih dana, a što tijekom kišovitih? Kada se dubina najbrže povećava?
Ovdje se učenicima prvi put uvodi pojam brzina kao brzina promjene dubine lokve. Pojam brzine će se naknadno još obrađivati.
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391462
Ovaj mjesec: 404
Ovaj tjedan: 679
Danas: 84