preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

 > Erasmus+
Erasmus+: Inovativnim pristupima prema kvalitetnoj školi

Osnovna škola Grohote uključila se u Erasmus+ program, najveći program Europske Unije za obrazovanje te ovim putem otvara svoja vrata za međunarodne suradnje i izlazak izvan granica lokalnog. KA1 projekt Škole pod nazivom Inovativnim pristupima prema kvalitetnoj školi je odobren, stoga su Agencija za mobilnost i programe EU i OŠ Grohote potpisale sporazum o daljnjoj suradnji. Ravnateljica Mirela Mijić i pedagoginja (koordinatorica projekta) Tanja Kardum su u četvrtak, 11. srpnja 2019., prisustvovale Uvodnom projektnom sastanku korisnika Ključne aktivnosti 1 za područje odgoja i općeg obrazovanja, koji se održao u Zagrebu, u Kući Europe. Tim susretom su ujedno i započele prve pripreme za organiziranje i provođenje projekta.

Projekt započinje 1. listopada 2019. i traje do 30. rujna 2020. Na mobilnost u neku od europskih zemalja u sklopu Erasmus+ projekta će ići petero djelatnika/ica OŠ Grohote. Ravnateljica, stručna suradnica pedagoginja te učitelj Fizike i Tehničke kulture će ići na job shadowing (promatranje rada europskih kolega), a učiteljica Povijesti i Geografije i učiteljica Likovne kulture će ići na strukturirani tečaj. Mobilnosti će trajati pet radnih dana.

Erasmus+ projekt i mobilnosti koje on podrazumijeva bi trebao OŠ Grohote pružiti priliku da se približi radu europskih kolega te da prati trendove i novitete u području odgoja i obrazovanja na europskoj razini. Cilj projekta je dobiti uvid u nove pristupe i načine poučavanja kako bi se osuvremenila nastava i učinila djeci zanimljivijom. Erasmus+ projekt Školi pruža priliku da izađe van okvira života na otoku, ali i da vrijednosti i specifičnosti Otoka te obrazovanja i odrastanja naše djece pokaže i dijeli u ostalim, europskim zemljama.

Više o projektu OŠ Grohote možete pročitati na platformi:  Erasmus+ Project Results Platform.


Vijesti

Mjerenja na lokvi Grohote i utvrđivanje stanja nakon ljetnog sušnog razdoblja

Autor: Ivana Čulić Farac, Nikola Repajić, Toma-Ivo Škrobica, 22. 9. 2022.

Prilikom trećeg odlaska na lokvu u Grohotama učenici su imali zadatak izmjeriti duljinu, širinu i dubinu lokve.  Prije nego su pristupili mjerenju, učenici su usporedili stanje na lokvi sa stanjem koje su promatrali 13. rujna te su utvrdili da je razina vode neznatno niža u odnosu na prošli put.

Naime, podaci o vremenu koje su učenici prikupili od 13.9. do 20.9. pokazali su da, u tom razdoblju na Šolti nije bilo kiše pa se volumen lokve nije povećao, a obzirom na kratko vremensko razdoblje od 13.9. do 20.9. i niže temperature u odnosu na ljetne, razina vode tek je neznatno niža.

Lokva u Grohotama 13. rujna 2022. (TK)

 

 

Lokva u Grohotama, 20. rujna 2022. (Fizika)

Prilikom mjerenja duljine i širine lokve, učenici su se podijelili u dvije skupine te je svaka skupina imala po jednu mjernu traku od 50m. Jedna skupina je mjerila duljinu, a jedna širinu lokve. Učenici su mjerenjem dobili sljedeće podatke:

Nakon mjerenja s učenicima se prokomentiralo slažu li se izmjerene vrijednosti s procijenjenim vrijednostima od prošlog puta. Prilikom odlaska na lokvu 13.9. učenici su duljinu lokve procijenili na 18m-22m, a širinu na 8m-12m.

Mjerenje širine lokve, 20. rujna 2022.

Mjerenje duljine lokve, 20. rujna 2022.

Uslijedilo je mjerenje dubine lokve i to pomoću, već postavljenog jednostavnog mjernog uređaja koji su učenici osmog razreda izradili na satu tehničke kulture. Naime, nakon postavljanja početnih istraživačkih pitanja (6. i 13. rujna), osmaši su na satu Tehničke kulture izradili jednostavni mjerni instrument za mjerenje dubine lokve te praćenje promjene razine vode tijekom godišnjih doba i ovisno o količini padalina. Učenici su obradili drveni mjerni stup na kojem su brojevima označili mjernu jedinicu od 10 cm. Naime u razmaku od 10 cm označili su brojevima od 1 do 14 te je ukupna duljina mjernog stupa 140 cm.

Izrada stupa za mjerenje promjene razine vode u lokvi, 8.r. na satu TK, 13. rujna 2022.

 

Izrada stupa za mjerenje promjene razine vode i postavljanje u lokvi , 8.r. na satu TK, 13. rujna 2022.

Učenici su kao rezultat mjerenja dubine lokve dobili sljedeći podatak:

h = 50cm

Razina vode 13.9.22.                     Razina vode 20.9.22.

Učenici su mjerili duljinu, širinu i dubinu lokve kako bi naučili novu fizičku veličinu, mjerne jedinice te stekli dojam o veličini mjernih jedinica. Podaci o duljini, širini i dubini lokve važni su i za sljedeće odlaske na lokvu radi uspoređivanja izmjerenih veličina nakon promjene vremena (očekivano je povećanje nakon kišovitih dana). Također, izmjereni podaci koristit će se u sljedećim nastavnim jedinicama u kojima će učenici približno računati površinu i volumen lokve te na taj način doprinijeti istraživanju prirodnih vodnih zaliha na Otoku.

Nakon što su, istražili što je vodostaj i na koji način se mjeri, na satu Geografije, učenici 8. razreda, na milimetarskom papiru će tokom godine bilježiti razinu vode u lokvi. 

Na osi x će označiti mjesece u godini (započeli su s rujnom, a završit će s lipnjem),  a na osi y označit će razinu  vode u metrima.




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5391462
Ovaj mjesec: 404
Ovaj tjedan: 679
Danas: 84
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju