Osnovna škola Grohote uključila se u Erasmus+ program, najveći program Europske Unije za obrazovanje te ovim putem otvara svoja vrata za međunarodne suradnje i izlazak izvan granica lokalnog. KA1 projekt Škole pod nazivom Inovativnim pristupima prema kvalitetnoj školi je odobren, stoga su Agencija za mobilnost i programe EU i OŠ Grohote potpisale sporazum o daljnjoj suradnji. Ravnateljica Mirela Mijić i pedagoginja (koordinatorica projekta) Tanja Kardum su u četvrtak, 11. srpnja 2019., prisustvovale Uvodnom projektnom sastanku korisnika Ključne aktivnosti 1 za područje odgoja i općeg obrazovanja, koji se održao u Zagrebu, u Kući Europe. Tim susretom su ujedno i započele prve pripreme za organiziranje i provođenje projekta.
Projekt započinje 1. listopada 2019. i traje do 30. rujna 2020. Na mobilnost u neku od europskih zemalja u sklopu Erasmus+ projekta će ići petero djelatnika/ica OŠ Grohote. Ravnateljica, stručna suradnica pedagoginja te učitelj Fizike i Tehničke kulture će ići na job shadowing (promatranje rada europskih kolega), a učiteljica Povijesti i Geografije i učiteljica Likovne kulture će ići na strukturirani tečaj. Mobilnosti će trajati pet radnih dana.
Erasmus+ projekt i mobilnosti koje on podrazumijeva bi trebao OŠ Grohote pružiti priliku da se približi radu europskih kolega te da prati trendove i novitete u području odgoja i obrazovanja na europskoj razini. Cilj projekta je dobiti uvid u nove pristupe i načine poučavanja kako bi se osuvremenila nastava i učinila djeci zanimljivijom. Erasmus+ projekt Školi pruža priliku da izađe van okvira života na otoku, ali i da vrijednosti i specifičnosti Otoka te obrazovanja i odrastanja naše djece pokaže i dijeli u ostalim, europskim zemljama.
Više o projektu OŠ Grohote možete pročitati na platformi: Erasmus+ Project Results Platform.
Mjerenja na lokvi Grohote i utvrđivanje stanja nakon ljetnog sušnog razdoblja
Autor: Ivana Čulić Farac, Nikola Repajić, Toma-Ivo Škrobica, 22. 9. 2022.
Prilikom trećeg odlaska na lokvu u Grohotama učenici su imali zadatak izmjeriti duljinu, širinu i dubinu lokve. Prije nego su pristupili mjerenju, učenici su usporedili stanje na lokvi sa stanjem koje su promatrali 13. rujna te su utvrdili da je razina vode neznatno niža u odnosu na prošli put.
Naime, podaci o vremenu koje su učenici prikupili od 13.9. do 20.9. pokazali su da, u tom razdoblju na Šolti nije bilo kiše pa se volumen lokve nije povećao, a obzirom na kratko vremensko razdoblje od 13.9. do 20.9. i niže temperature u odnosu na ljetne, razina vode tek je neznatno niža.
Lokva u Grohotama 13. rujna 2022. (TK)
Lokva u Grohotama, 20. rujna 2022. (Fizika)
Prilikom mjerenja duljine i širine lokve, učenici su se podijelili u dvije skupine te je svaka skupina imala po jednu mjernu traku od 50m. Jedna skupina je mjerila duljinu, a jedna širinu lokve. Učenici su mjerenjem dobili sljedeće podatke:
Nakon mjerenja s učenicima se prokomentiralo slažu li se izmjerene vrijednosti s procijenjenim vrijednostima od prošlog puta. Prilikom odlaska na lokvu 13.9. učenici su duljinu lokve procijenili na 18m-22m, a širinu na 8m-12m.
Mjerenje širine lokve, 20. rujna 2022.
Mjerenje duljine lokve, 20. rujna 2022.
Uslijedilo je mjerenje dubine lokve i to pomoću, već postavljenog jednostavnog mjernog uređaja koji su učenici osmog razreda izradili na satu tehničke kulture. Naime, nakon postavljanja početnih istraživačkih pitanja (6. i 13. rujna), osmaši su na satu Tehničke kulture izradili jednostavni mjerni instrument za mjerenje dubine lokve te praćenje promjene razine vode tijekom godišnjih doba i ovisno o količini padalina. Učenici su obradili drveni mjerni stup na kojem su brojevima označili mjernu jedinicu od 10 cm. Naime u razmaku od 10 cm označili su brojevima od 1 do 14 te je ukupna duljina mjernog stupa 140 cm.
Izrada stupa za mjerenje promjene razine vode u lokvi, 8.r. na satu TK, 13. rujna 2022.
Izrada stupa za mjerenje promjene razine vode i postavljanje u lokvi , 8.r. na satu TK, 13. rujna 2022.
Učenici su kao rezultat mjerenja dubine lokve dobili sljedeći podatak:
h = 50cm
Razina vode 13.9.22. Razina vode 20.9.22.
Učenici su mjerili duljinu, širinu i dubinu lokve kako bi naučili novu fizičku veličinu, mjerne jedinice te stekli dojam o veličini mjernih jedinica. Podaci o duljini, širini i dubini lokve važni su i za sljedeće odlaske na lokvu radi uspoređivanja izmjerenih veličina nakon promjene vremena (očekivano je povećanje nakon kišovitih dana). Također, izmjereni podaci koristit će se u sljedećim nastavnim jedinicama u kojima će učenici približno računati površinu i volumen lokve te na taj način doprinijeti istraživanju prirodnih vodnih zaliha na Otoku.
Nakon što su, istražili što je vodostaj i na koji način se mjeri, na satu Geografije, učenici 8. razreda, na milimetarskom papiru će tokom godine bilježiti razinu vode u lokvi.
Na osi x će označiti mjesece u godini (započeli su s rujnom, a završit će s lipnjem), a na osi y označit će razinu vode u metrima.
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391462
Ovaj mjesec: 404
Ovaj tjedan: 679
Danas: 84