preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

 > Erasmus+
Erasmus+: Inovativnim pristupima prema kvalitetnoj školi

Osnovna škola Grohote uključila se u Erasmus+ program, najveći program Europske Unije za obrazovanje te ovim putem otvara svoja vrata za međunarodne suradnje i izlazak izvan granica lokalnog. KA1 projekt Škole pod nazivom Inovativnim pristupima prema kvalitetnoj školi je odobren, stoga su Agencija za mobilnost i programe EU i OŠ Grohote potpisale sporazum o daljnjoj suradnji. Ravnateljica Mirela Mijić i pedagoginja (koordinatorica projekta) Tanja Kardum su u četvrtak, 11. srpnja 2019., prisustvovale Uvodnom projektnom sastanku korisnika Ključne aktivnosti 1 za područje odgoja i općeg obrazovanja, koji se održao u Zagrebu, u Kući Europe. Tim susretom su ujedno i započele prve pripreme za organiziranje i provođenje projekta.

Projekt započinje 1. listopada 2019. i traje do 30. rujna 2020. Na mobilnost u neku od europskih zemalja u sklopu Erasmus+ projekta će ići petero djelatnika/ica OŠ Grohote. Ravnateljica, stručna suradnica pedagoginja te učitelj Fizike i Tehničke kulture će ići na job shadowing (promatranje rada europskih kolega), a učiteljica Povijesti i Geografije i učiteljica Likovne kulture će ići na strukturirani tečaj. Mobilnosti će trajati pet radnih dana.

Erasmus+ projekt i mobilnosti koje on podrazumijeva bi trebao OŠ Grohote pružiti priliku da se približi radu europskih kolega te da prati trendove i novitete u području odgoja i obrazovanja na europskoj razini. Cilj projekta je dobiti uvid u nove pristupe i načine poučavanja kako bi se osuvremenila nastava i učinila djeci zanimljivijom. Erasmus+ projekt Školi pruža priliku da izađe van okvira života na otoku, ali i da vrijednosti i specifičnosti Otoka te obrazovanja i odrastanja naše djece pokaže i dijeli u ostalim, europskim zemljama.

Više o projektu OŠ Grohote možete pročitati na platformi:  Erasmus+ Project Results Platform.


Vijesti

Promatranje i prikupljanje prvih podataka o hranidbenim odnosima u staništu lokve Grohote

Autor: Ivana Benussi Šavorić, 23. 9. 2022.

Pripremajući se za prikupljanje prvih podataka o osobinama pojedinih staništa, sedmaši su analizirali aktivnosti i podatke koje su o lokvi u Grohotama prikupili na satu Fizike i Tehničke kulture, te se upoznali s važnošću  vodenih staništa.

Izlazak na teren omogućio im je uvid u stanje vodenih staništa na Otoku osobito lokve u Grohotama – prepuštenost prirodnom zarastanju (sukcesiji) zbog nedovoljnog interesa lokalnog stanovništva za iskorištavanje vode pa time i očuvanje lokvi.

Glavni zadatak bio je utvrditi hranidbeni lanac najmanje tri člana - proizvođač – potrošač 1. reda – potrošač 2. reda pri čemu:

  • Svi članovi hranidbenog lanca žive u vodi
  • Svi članovi hranidbenog lanca žive u vodi i izvan nje
  • Svi članovi hranidbenog lanca žive izvan nje

Za kraj je, u pripremljenu teglu, uzet uzorak vode u koji smo stavili mali suhog lišća. Teglu ćemo držati otvorenu na prozorskoj klupici kako bi nam se razmnožile papučice koje ćemo na nekom od budućih satova promatrati kroz mikroskop.

 




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5391462
Ovaj mjesec: 404
Ovaj tjedan: 679
Danas: 84
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju