Kako napisati mali istraživački rad?
Autor: Dragana Đurić, 27. 1. 2011.
Radionica koju su četvrtaši proveli istražujući internet i informacije koje im mogu pomoći u učenju, istraživanju i proučavanju nastavnog gradiva ali i tema koje ih zanimaju i o kojima bi više željeli saznati, nastavljena je u novom obliku u petak, 21. siječnja.
Glavni zadatak sastojao se u usvajanju pravila za pisanje malog istraživačkog rada.
Podijeljeni u grupe, četvrtaši su zapisali i međusobno podijelili svoje znanje o hobotnici koje je učiteljica Ivana zabilježila na ploči. Zatim je svatko pojedinačno proučavao zadani tekst koji smo pronašli na stranici Portal za škole/Učenici/Razredna nastava. Naporedo s čitanjem bilježili su nove informacije o životu hobotnice, te ih međusobno razmijenili. Također su provjerili proučavanje drugih grupa postavljanjem pitanja koja su prethodno pripremili i zapisali.
Nove spoznaje, učiteljica Ivana je dopisala uz već postojeće podatke na ploči. Informatori svake grupe morali su voditi računa da se slični i međusobno povezani podaci zabilježe na odgovarajućem mjestu. Suradnici u grupi su bili vrsni pomagači.
Na kraju je svaka grupa srodnim informacijama odredila naziv te smo dobili slijedeće kategorije u koje su poredane spoznaje o hobotnici:
- Izgled ili Građa hobotnice
- Stanište ili Gdje živi hobotnica
- Kretanje ili Kako se hobotnica kreće
- Prehrana ili Čime se i kako hobotnica hrani
- Odnos hobotnice prema svojim potomcima
- Zanimljivosti
Za domaću zadaću svatko je dobio, najprije usmene a zatim i zapisane kratke upute kako, na temelju zajedničkog rada na blok satu, napisati mali znanstveni rad o hobotnici.
- Samostalno odrediti naslov svoga rada;
- U uvodnom dijelu teksta (Uvod) upoznati i zainteresirati čitatelja za život hobotnice;
- Glavni dio rada podijeliti u poglavlja prema kategorijama koje smo zajednički izradili te zapisati najvažnije podatke i objašnjenja koja svatko odabire prema svom mišljenju;
- Svoj rad završiti izdvajanjem najvažnijih dijelova sadržaja (Zaključak)
Radove možete pročitati u privitku.
Kao posljednji cilj našeg zajedničkog proučavanja života hobotnice postavili smo:
- naučiti kako navesti/citirati izvore znanja (literaturu).
No, to je poseban zadatak koji smo odlučili provesti u slijedećoj radionici.
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391462
Ovaj mjesec: 404
Ovaj tjedan: 679
Danas: 84