Svi obrazovni ciklusi (1. - 8. razred)
Odgojno-obrazovni sadržaji:
- Stop nasilju među djecom / Za sigurno i poticajno okruženje u školama
- Humane vrednote
- Poštujte naše znakove – ponašanje u prometu
- Zdravstveni odgoj
- Ekoškole - zaštita okoliša
- Školski volonteri
- BIG - Budi internet genijalac (sigurnost na internetu)
- Ča-more-judi
- Dječji Pričigin
- Erasmus+
Vijesti, materijale i informacije za pripremu i provedbu školskih preventivnih programa možete vidjeti na portalu preventivni.hr (http://public.carnet.hr/preventivni/?cat=5)
Ove školske godine 2022./23. središnja tema Školskog kurikuluma je istraživanje utjecaja klimatskih promjena na obnovljive zalihe pitke vode te i obnavljanje i zaštita ekosustava povezanih s vodom u užoj zajednici s ciljem poticanja učenika i lokalnog stanovništva na promišljanje i poduzimanje aktivnosti kojima bi se očuvala lokalna i globalna biološka raznolikost.
Kroz središnju temu Vodena zrcala otoka Šolte bavit ćemo se Globalnim ciljevima održivog razvoja usvojenim na 69. sjednici Opće skupštine UN-a 2015. godine te svoja istraživanja posebno usmjeriti na lokve i druga vlažna staništa na Šolti kao prirodna sakupljališta vode i specifične ekosustave te promišljanje o mogućnostima preuzimanjem tradicijskih, nekonvencionalnih oblika prikupljanja vode na otoku uvjetima klimatskih promjena i to kroz obnovu i ponovnu upotrebu gustirni.
Navedeni cilj planiramo realizirati kroz problemsku, istraživačku i terensku nastavu, međupredmetnim planiranjem i provođenjem projekata kao što su - Vodena zrcala otoka Šolte: Čuvajmo svoj dom od malih nogu! Ekoškole i Procter&Gamble za očuvanje biološke raznolikosti, Međunarodne Eko-škole, Mali poduzetnici za zeleni Otok – Erasmus+, Školski volonteri - Mladi za stare, stari za mlade, Budi Internet genijalac (BIG), Zasadi stablo ne budi panj! i Erastotenov ekperiment.
Kontekstualizacija:
Otok Šolta je otok bez tekuće vode te je do nedavno ovisio isključivo o vodi prikupljenoj u gustirnama – kamenim cisternama koje su se dijelom gradile kao mještanske, a dijelom su ih imala i pojedina kućanstva. Dodatna voda za napajanje stoke i navodnjavanje polja crpljena je iz prirodnih kamenih udubljenja u kojima većim dijelom godine nije presušivala. Dovođenjem tekuće vode iz rijeke Cetine na Otok, posve su zanemarene gustirne, a osobito lokve koje su nepristupačne, zagađene različitim vrstama otpada, naseljene nepripadajućim biovrstama te obrasle gustim neodržavanim raslinjem.
Te vode, lokve i more danas zrcale čovjekovu nebrigu o prirodi, kao i ignoriranje klimatskih promjena, odnosno globalnog zatopljenja koje utječe na količinu dostupnih vodenih resursa, osobito pitke vode. Ugroženost biološke raznolikosti vodenih površina zrcale neodgovoran odnos čovjeka prema prirodi te neosvještenost utjecaja globalnog zatopljenja izazvanog svojom utjecajem kao i mogućnosti djelovanja kojim mogu očuvati biološku ravnotežu kako za sebe tako i za biološke zajednice o kojima ovise.
Promjenom odnosa prema ovim važnim vodenim resursima promijenit ćemo i vlastitu refleksiju u Vodenim zrcalima otoka Šolte.
Budi Internet genijalac – BIG
Autor: Dragana Đurić, 6. 12. 2021.
Od 1. prosinca započela je edukacija koordinatora za provođenje projekta Budi Internet genijalac (BIG) čime se naša Škola aktivno uključila u njegovo provođenje. Naime, Udruga Suradnici u učenju u suradnji s Googleom, kroz dvije školske godine provodit će projekt Budi Internet genijalac koji je utemeljen na istoimenom kurikulumu te igri Interland koje je napravio Google.
U prvoj godini programa radit će se na osnaživanju deset škola, pet u potresima pogođenom području i pet na otocima kako bi se djeci, učiteljima i roditeljima koji odrastaju, žive i rade u tim posebnim područjimaomogućio daljnji rast i razvoj digitalnih kompetencija.
Organizirat će se webinari, online tečajevi, radionice i predavanja uživo za učenike, učitelje, roditelje, ali i lokalnuzajednicu, na kojima će se učiti kako kritički razmišljati pri istraživanju interneta i raznih internetskihsadržaja, kako se zaštititi od internetskih prijetnji, kako promišljeno i odgovorno donijeti odluku o tome što, kada, kako i s kime podijelitina internetu, kako biti ljubazan i poštivati privatnost, kako obeshrabriti nasilnička ponašanja te biti hrabar ipitati odraslu osobu kad na internetu naiđu na nešto sumnjivo.
Osim digitalnih i interaktivnih sadržaja zajedno s učiteljima i učenicima izradit će se društvena igru i karte kojima se potiče kritičko razmišljanje te promiču pozitivni i bolji načini korištenja interneta.
Jednom godišnje organizirat će se posebni online izazov za sve učenike i učitelje kako bi imali priliku pokazati što su naučili te svojim ponašanjem i načinima uporabe interneta biti primjer vršnjacima i kolegama.
Projekt se provodi u suradnji s Googleom te partnerskim udrugama iz Rumunjske, Grčke i Poljske čime se omogućuje uključivanje hrvatskih škola u međunarodnu ambasadorsku mrežu podrške te dijeljenje iskustava i primjera dobre prakse.
Više o projektu:
mrežne mstranice: https://ucitelji.hr/budi-internet-genijalac/
video: https://youtu.be/F5u1FZTl5eM
Plakat.pdf (17.08 MB)
Poziv_za_roditelje.pdf (132.67 KB)
Poziv_za_ucitelje.pdf (200.13 KB)
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391437
Ovaj mjesec: 380
Ovaj tjedan: 655
Danas: 51