Svi obrazovni ciklusi (1. - 8. razred)
Odgojno-obrazovni sadržaji:
- Stop nasilju među djecom / Za sigurno i poticajno okruženje u školama
- Humane vrednote
- Poštujte naše znakove – ponašanje u prometu
- Zdravstveni odgoj
- Ekoškole - zaštita okoliša
- Školski volonteri
- BIG - Budi internet genijalac (sigurnost na internetu)
- Ča-more-judi
- Dječji Pričigin
- Erasmus+
Vijesti, materijale i informacije za pripremu i provedbu školskih preventivnih programa možete vidjeti na portalu preventivni.hr (http://public.carnet.hr/preventivni/?cat=5)
Ove školske godine 2022./23. središnja tema Školskog kurikuluma je istraživanje utjecaja klimatskih promjena na obnovljive zalihe pitke vode te i obnavljanje i zaštita ekosustava povezanih s vodom u užoj zajednici s ciljem poticanja učenika i lokalnog stanovništva na promišljanje i poduzimanje aktivnosti kojima bi se očuvala lokalna i globalna biološka raznolikost.
Kroz središnju temu Vodena zrcala otoka Šolte bavit ćemo se Globalnim ciljevima održivog razvoja usvojenim na 69. sjednici Opće skupštine UN-a 2015. godine te svoja istraživanja posebno usmjeriti na lokve i druga vlažna staništa na Šolti kao prirodna sakupljališta vode i specifične ekosustave te promišljanje o mogućnostima preuzimanjem tradicijskih, nekonvencionalnih oblika prikupljanja vode na otoku uvjetima klimatskih promjena i to kroz obnovu i ponovnu upotrebu gustirni.
Navedeni cilj planiramo realizirati kroz problemsku, istraživačku i terensku nastavu, međupredmetnim planiranjem i provođenjem projekata kao što su - Vodena zrcala otoka Šolte: Čuvajmo svoj dom od malih nogu! Ekoškole i Procter&Gamble za očuvanje biološke raznolikosti, Međunarodne Eko-škole, Mali poduzetnici za zeleni Otok – Erasmus+, Školski volonteri - Mladi za stare, stari za mlade, Budi Internet genijalac (BIG), Zasadi stablo ne budi panj! i Erastotenov ekperiment.
Kontekstualizacija:
Otok Šolta je otok bez tekuće vode te je do nedavno ovisio isključivo o vodi prikupljenoj u gustirnama – kamenim cisternama koje su se dijelom gradile kao mještanske, a dijelom su ih imala i pojedina kućanstva. Dodatna voda za napajanje stoke i navodnjavanje polja crpljena je iz prirodnih kamenih udubljenja u kojima većim dijelom godine nije presušivala. Dovođenjem tekuće vode iz rijeke Cetine na Otok, posve su zanemarene gustirne, a osobito lokve koje su nepristupačne, zagađene različitim vrstama otpada, naseljene nepripadajućim biovrstama te obrasle gustim neodržavanim raslinjem.
Te vode, lokve i more danas zrcale čovjekovu nebrigu o prirodi, kao i ignoriranje klimatskih promjena, odnosno globalnog zatopljenja koje utječe na količinu dostupnih vodenih resursa, osobito pitke vode. Ugroženost biološke raznolikosti vodenih površina zrcale neodgovoran odnos čovjeka prema prirodi te neosvještenost utjecaja globalnog zatopljenja izazvanog svojom utjecajem kao i mogućnosti djelovanja kojim mogu očuvati biološku ravnotežu kako za sebe tako i za biološke zajednice o kojima ovise.
Promjenom odnosa prema ovim važnim vodenim resursima promijenit ćemo i vlastitu refleksiju u Vodenim zrcalima otoka Šolte.
Ča-more-judi 24 /2022.
Autor: Dragana Đurić, 28. 4. 2022.
Pasajedu prolića, ma rič ne pasaje. 24. slavljenje riči čakavske u okrillju Marula i beside njegove upriličilo se 27. travnja 2022. u Galerija Bratske kuće u Grohotama.
Josipa Blagaić i Dominik Bezić, učenici OŠ Grohote, koje je saksofonom pratila mentorica Damira Piplica, sudionicima i gostima, otvorili su smotru izvedbom himne Lijepa naša domovino te prepustili riječ načelniku Općine Šolta Nikoli Ceciću Karziću i Peri Eranoviću koji su u ime Općine Šolta, GKMM Knjižnice Grohote i OŠ Grohote te Hrvatskog narodnog kazališta Split okupljenima zaželjeli dobrodošlicu te postavili vijenac na kuću u Nečujmu u kojoj je boravio i stvarao otac hrvatske književnosti Marko Marulić.
Čitanje poezije započelo je izvedbom Ča, himne pjesničke smotre, također u izvedbi Josipe Blagaić i Dominika Bezića učenika OŠ Grohte i njihove u mentorice Damire Piplica.
Na natječaj je pristigla 91 pjesma, čakavski zapisi čak 79 mladih autora, i sve su one ovjekovječene za nezaborav u zborniku Ča-more-judi.
Među deset izuzetnih ostvarenja, povjerenstvo u sastavu - Dunja Kalilić, dugogogodišnja suradnica manifestacije Ča-more-judi, autorica niza knjiga za djecu i odrasle, Vedran Matošić, dugogodišnji prijatelj manifestacije, također autor niza knjiga za djecu i odrasle i Pere Eranović, glumac, stalni član ansambla Hrvatskog narodnog kazališta Split, izdvojilo je tri najbolja rada:
- mjesto: Anja Mrklić, 3. r.: Moja none, mentor Sanja Podrug OŠ Split 3, Split
- mjesto: Mihaele Bilić, 6.r.: Libri , mentor Maja Božiković, OŠ Hvar, Hvar
- mjesto: Gita Banović, 4.r.: Berba maslin, mentor Jagoda Čopac, OŠ Trstenik, Split
Posebnu nagradu žirija, osvojila je Tončica Mravak, učenica 5. r. za Haiku na ribarsku, mentorica Damira Piplica, OŠ Grohote.
U programu su sudjelovali:
- Pia Tomić, 6.r. : Riči mista moga, Mentor Branka Gojsalić Jerčić, OŠ Jesenice, Dugi Rat
- Mihaela Bilić, 6.r.: Libri, mentor Maja Božiković, OŠ Hvar, Hvar
- Nika Barišković, 2.r.: Plava ruža i jubav, mentor Blanka Ljubenkov, OŠ Bol, Split
- Amarie Eterović, 5.r.: Moje more, mentor Anđela Jureta, OŠ Supetar, Supetar
- Gita Banović, 4.r.: Berba maslin, mentor Jagoda Čopac, OŠ Trstenik, Split
- Eva Mihovilović, 2.r.: Bura, mentor Ivana Sedlar, OŠ don Lovre Katića, Solin
- Nina Borši Čizmić, 7.r: Ribar, mentor Domagoj Grgić, OŠ Pujanki
- Tončica Mravak, 5.r. Haiku na morski, mentor Damira Piplica, OŠ Grohote, Grohote
- Anja Mrklić, 3.r.: Moja none, mentor Sandra Podrug, OŠ Split 3, Split
- Dario Mesaroš, 5.r.: Moja kuća, mentor Iva Živković, OŠ Vis, Vis
- Zorana Šantić, 6.r.: Moje molo misto, mentor Stipan Šandrk,
- OŠ Vladimira Nazora, Postira te kroz video zapis
- Bartulović Stipe, 4.r.: Nezaborav, mentor Katarina Radman, OŠ Bijaći, Kaštel Novi
Posljedica epidemioloških okolnosti je neodržavanje Dječjeg Pričigina, a posljedica nastojanja da u pričama ipak uživamo jest gostovanje dvoje ovogodišnjih pripovjedača koji su nam svojim pričama pokazali svo bogatstvo jezične raznolikosti: Lovre Vrgoč, 4.r.: Mlikarice, mentor Lidija Radman, OŠ Petra Kružića, Klis i Neda Avramović, 6.r.: Pokrijmo se ušima, mentor Maja Ćapin, OŠ Pučišća, Pučišća.
Željka Alajbeg, voditelj GKMM Knjižnice Grohote i
Dragana Đurić, školski knjižničar
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5391437
Ovaj mjesec: 380
Ovaj tjedan: 655
Danas: 51