Njihov zadatak je bio u vrećicu staviti neki predmet koji se spominje u djelu Vlak u snijegu, predstaviti taj predmet, u kakvoj je povezanosti s djelom i zašto je učenik izabrao baš taj predmet. Očekivano, skoro svi učenici su iz vrećice izvadili čokoladu, no bilo je tu i nacrtanih, ali i pravih modela vlakova, a i jedan šešir.
Uslijedio je razgovor o djelu i zajednička izrada mentalne mape na temelju razgovora.
U stvaralačkom dijelu, učenici su imali zadatak nacrtati naslovnicu djela, te napisati osobine glavnih likova, kratku bilješku o piscu kao i pouku djela. Zatim su sve to, za trajnu uspomenu, zalijepili na stranice svoje vrećice.
Učenici su rekli da im je ova obrada lektire bila zabavna, a najbolji dio im je bio predstavljanje svojih predmeta iz vrećice. Također su naglasili da se vesele gledanju filma.
Radionicu je osmislila i vodila školska knjižničarka Vesna Benković, uz pomoć i podršku učiteljice Tatjane Kopjar.