« Kolovoz 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Dan Europe obilježava se svake godine 9. svibnja, na godišnjicu „Schumanove deklaracije“.(...)
Tog datuma 1950. godine francuski političar Robert Schuman iznio je svoju ideju o novom obliku političke suradnje među europskim državama prema kojoj bi rat bio nezamisliv te se njegova deklaracija smatra začetkom Europske unije, a 9. svibnja danom „rođenja“ Europske unije. Na Dan Europe slavi se mir i jedinstvo u Europi, a važnost njihovog očuvanja ove godine je u prvom planu što su članice Europske unije pokazale izražavanjem jedinstva i solidarnosti s Ukrajinom.
Dan Europe u našoj smo školi obilježili nizom aktivnosti. Učenici četvrtog razreda upoznali su se sa simbolima Europske unije, državama članicama Europske unije i njihovim zastavama; učenici šestog razreda sa razvojem Europske unije i pristupanjem Hrvatske u EU, a učenici sedmog razreda bavili su se institucijama, ciljevima i temeljnim vrijednostima Europske unije te rješavanjem kviza provjerili svoje poznavanje država članica Europske unije.
Sanja Hmelina, nastavnica geografije
Dan Europe obilježava se svake godine 9. svibnja, na godišnjicu „Schumanove deklaracije“.(...)
Tog datuma 1950. godine francuski političar Robert Schuman iznio je svoju ideju o novom obliku političke suradnje među europskim državama prema kojoj bi rat bio nezamisliv te se njegova deklaracija smatra začetkom Europske unije, a 9. svibnja danom „rođenja“ Europske unije. Na Dan Europe slavi se mir i jedinstvo u Europi, a važnost njihovog očuvanja ove godine je u prvom planu što su članice Europske unije pokazale izražavanjem jedinstva i solidarnosti s Ukrajinom.
Dan Europe u našoj smo školi obilježili nizom aktivnosti. Učenici četvrtog razreda upoznali su se sa simbolima Europske unije, državama članicama Europske unije i njihovim zastavama; učenici šestog razreda sa razvojem Europske unije i pristupanjem Hrvatske u EU, a učenici sedmog razreda bavili su se institucijama, ciljevima i temeljnim vrijednostima Europske unije te rješavanjem kviza provjerili svoje poznavanje država članica Europske unije.
Sanja Hmelina, nastavnica geografije