Fizioterapeutkinja u gostima u 2.r PŠ Budimci
Autor: Tajana Tomoković, 4. 12. 2022.
Učenici 2. razreda naše PŠ Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog u razredu su imali zanimljivu gošću. Temu Zdravlja i bolesti odradili su uz pomoć više fizioterapeutkinje D. Gavranović koja ih je posjetila na Satu razrednika i satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Zanimanje fizioterapeuta vrlo je osebujno i nadasve zanimljivo. Fizioterapeut pruža usluge ljudima u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja maksimalne funkcionalne pokretljivosti i funkcionalne sposobnosti u svim životnim dobima. Fizioterapeut upravlja procesom fizikalne terapije koji uključuje planiranje, organiziranje, vođenje i nadgledanje procesa fizikalne terapije a sastoji se od procjene/pregleda, utvrđivanja funkcionalnog statusa (fizioterapeutska dijagnoza), izrade plana i programa fizikalne terapije, intervencije i evaluacije.
Fizioterapijski postupak počinje procjenom, s osobitom pozornošću na držanje tijela, uključujući kardiorespiratorni, živčani i mišićni potencijal kao i samu mogućnost pokreta, središnjica je određivanja stvarnog problema i strategije intervencije, dosljedan je, bez obzira na okolnosti izvođenja.
Današnji svakodnevni način života učenika uz mnoštvo „digitalije“ koja ih okružuje, nedovoljno kretanja i tjelesnih aktivnosti dovodi do nepravilnog tjelesnog držanja. Prvenstveno to nepravilno držanje nastaje kao posljedica pretjerane upotrebe računala, dugotrajnog sjedenja u nepravilnom položaju pa i nošenja školske torbe na nepravilan način. Dorotea je s učenicima najprije porazgovarala o današnjem sve učestalijem lošem držanju djece a vrlo brzo su i sami učenici došli do zaključka zašto je to tako. Pored toga razgovor se poveo o zdravoj i pravilnoj prehrani pa su skupa pogledali i nekoliko kratkih video uradaka na temu zdravlja i važnosti tjelesnog vježbanja. Učenici su tijekom 2 školska sata imali mnoštvo pitanja za našu gošću posebno pitanja primjerice kako se možemo zaštititi od ozljeda, kako pravilno sjediti u školskoj klupi a ponajviše ih je zanimalo što znači dobro zagrijavanje prije tjelesnog vježbanja ali i rastezanje na kraju.
Dorotea je strpljivo odgovarala na sva pitanja i životnim primjerima (fotografijama, videima i demonstriranjem u razredu) pokazivala učenicima sve što ih je zanimalo na temu koja se obrađuje i s kojom se susreću svakodnevno. Za sam proveli su set vježbi koje bi bilo dobro svakodnevno provoditi bar 10 minuta kako bi se rastegnuli, razgibali i bili spremni za svakodnevne tjelesne napore ili pak nakon dugotrajnog sjedenja za računalom kako razbuditi tijelo dobrom vježbom.
Učitelj u zvanju savjetnika, Patricija Hercog
Fizioterapeutkinja u gostima u 2.r PŠ Budimci
Autor: Tajana Tomoković, 4. 12. 2022.
Učenici 2. razreda naše PŠ Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog u razredu su imali zanimljivu gošću. Temu Zdravlja i bolesti odradili su uz pomoć više fizioterapeutkinje D. Gavranović koja ih je posjetila na Satu razrednika i satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Zanimanje fizioterapeuta vrlo je osebujno i nadasve zanimljivo. Fizioterapeut pruža usluge ljudima u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja maksimalne funkcionalne pokretljivosti i funkcionalne sposobnosti u svim životnim dobima. Fizioterapeut upravlja procesom fizikalne terapije koji uključuje planiranje, organiziranje, vođenje i nadgledanje procesa fizikalne terapije a sastoji se od procjene/pregleda, utvrđivanja funkcionalnog statusa (fizioterapeutska dijagnoza), izrade plana i programa fizikalne terapije, intervencije i evaluacije.
Fizioterapijski postupak počinje procjenom, s osobitom pozornošću na držanje tijela, uključujući kardiorespiratorni, živčani i mišićni potencijal kao i samu mogućnost pokreta, središnjica je određivanja stvarnog problema i strategije intervencije, dosljedan je, bez obzira na okolnosti izvođenja.
Današnji svakodnevni način života učenika uz mnoštvo „digitalije“ koja ih okružuje, nedovoljno kretanja i tjelesnih aktivnosti dovodi do nepravilnog tjelesnog držanja. Prvenstveno to nepravilno držanje nastaje kao posljedica pretjerane upotrebe računala, dugotrajnog sjedenja u nepravilnom položaju pa i nošenja školske torbe na nepravilan način. Dorotea je s učenicima najprije porazgovarala o današnjem sve učestalijem lošem držanju djece a vrlo brzo su i sami učenici došli do zaključka zašto je to tako. Pored toga razgovor se poveo o zdravoj i pravilnoj prehrani pa su skupa pogledali i nekoliko kratkih video uradaka na temu zdravlja i važnosti tjelesnog vježbanja. Učenici su tijekom 2 školska sata imali mnoštvo pitanja za našu gošću posebno pitanja primjerice kako se možemo zaštititi od ozljeda, kako pravilno sjediti u školskoj klupi a ponajviše ih je zanimalo što znači dobro zagrijavanje prije tjelesnog vježbanja ali i rastezanje na kraju.
Dorotea je strpljivo odgovarala na sva pitanja i životnim primjerima (fotografijama, videima i demonstriranjem u razredu) pokazivala učenicima sve što ih je zanimalo na temu koja se obrađuje i s kojom se susreću svakodnevno. Za sam proveli su set vježbi koje bi bilo dobro svakodnevno provoditi bar 10 minuta kako bi se rastegnuli, razgibali i bili spremni za svakodnevne tjelesne napore ili pak nakon dugotrajnog sjedenja za računalom kako razbuditi tijelo dobrom vježbom.
Učitelj u zvanju savjetnika, Patricija Hercog
Fizioterapeutkinja u gostima u 2.r PŠ Budimci
Autor: Tajana Tomoković, 4. 12. 2022.
Učenici 2. razreda naše PŠ Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog u razredu su imali zanimljivu gošću. Temu Zdravlja i bolesti odradili su uz pomoć više fizioterapeutkinje D. Gavranović koja ih je posjetila na Satu razrednika i satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Zanimanje fizioterapeuta vrlo je osebujno i nadasve zanimljivo. Fizioterapeut pruža usluge ljudima u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja maksimalne funkcionalne pokretljivosti i funkcionalne sposobnosti u svim životnim dobima. Fizioterapeut upravlja procesom fizikalne terapije koji uključuje planiranje, organiziranje, vođenje i nadgledanje procesa fizikalne terapije a sastoji se od procjene/pregleda, utvrđivanja funkcionalnog statusa (fizioterapeutska dijagnoza), izrade plana i programa fizikalne terapije, intervencije i evaluacije.
Fizioterapijski postupak počinje procjenom, s osobitom pozornošću na držanje tijela, uključujući kardiorespiratorni, živčani i mišićni potencijal kao i samu mogućnost pokreta, središnjica je određivanja stvarnog problema i strategije intervencije, dosljedan je, bez obzira na okolnosti izvođenja.
Današnji svakodnevni način života učenika uz mnoštvo „digitalije“ koja ih okružuje, nedovoljno kretanja i tjelesnih aktivnosti dovodi do nepravilnog tjelesnog držanja. Prvenstveno to nepravilno držanje nastaje kao posljedica pretjerane upotrebe računala, dugotrajnog sjedenja u nepravilnom položaju pa i nošenja školske torbe na nepravilan način. Dorotea je s učenicima najprije porazgovarala o današnjem sve učestalijem lošem držanju djece a vrlo brzo su i sami učenici došli do zaključka zašto je to tako. Pored toga razgovor se poveo o zdravoj i pravilnoj prehrani pa su skupa pogledali i nekoliko kratkih video uradaka na temu zdravlja i važnosti tjelesnog vježbanja. Učenici su tijekom 2 školska sata imali mnoštvo pitanja za našu gošću posebno pitanja primjerice kako se možemo zaštititi od ozljeda, kako pravilno sjediti u školskoj klupi a ponajviše ih je zanimalo što znači dobro zagrijavanje prije tjelesnog vježbanja ali i rastezanje na kraju.
Dorotea je strpljivo odgovarala na sva pitanja i životnim primjerima (fotografijama, videima i demonstriranjem u razredu) pokazivala učenicima sve što ih je zanimalo na temu koja se obrađuje i s kojom se susreću svakodnevno. Za sam proveli su set vježbi koje bi bilo dobro svakodnevno provoditi bar 10 minuta kako bi se rastegnuli, razgibali i bili spremni za svakodnevne tjelesne napore ili pak nakon dugotrajnog sjedenja za računalom kako razbuditi tijelo dobrom vježbom.
Učitelj u zvanju savjetnika, Patricija Hercog
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |