PREDAVANJA: JEDNO ZA UČENIKE, DRUGO ZA UČITELJE
Autor: Tajana Tomoković, 15. 3. 2012.
Za učenike sedmih i osmih razreda održano je predavanje:
Djeca i mladi u riziku društvene mreže.
Na Učiteljskom vijeću tema predavanja je bila:
Diferencijacija rada učitelja: daroviti, prosječni i teškoće u razvoju.
Dva su predavanja održana u našoj školi. Prvo predavanje održao je Darko Ćorković iz Odsjeka prevencije policijske uprave Osječko-baranjske. Temu, Djeca i mladi u riziku društvenih mreža, predstavio je učenicima sedmih i osmih razreda. Velik broj primjera iz prakse naveo je učenicima kako bi im približio mogući rizik. Učenici su dobili jasnu poruku i poziv kako ne smiju šutiti u slućaju zlostvljanja te takve slućajeve trebaju prijaviti.
Predavanje za učitelje održala je psihologinja Darija Salopek Žiha s temom Diferencijacija rada učitelja: daroviti, prosječni i teškoće u razvoju. Svako dijete je u nećemu uspješno, a zadatak učitelja je to otkriti i u tom smjeru krenuti. U našim razredima su i daroviti i prosječni i učenici s teškoćama u razvoju. Kako i na koje načine se posvetiti svima, kako će koji napredovati neka su od pitanja na koja nam je psihologinja pokušala dati odgovore.
IMG_0492.JPG (723.61 KB)
IMG_0491.JPG (666.23 KB)
IMG_0494.JPG (527.45 KB)
IMG_0495.JPG (813.33 KB)
PREDAVANJA: JEDNO ZA UČENIKE, DRUGO ZA UČITELJE
Autor: Tajana Tomoković, 15. 3. 2012.
Za učenike sedmih i osmih razreda održano je predavanje:
Djeca i mladi u riziku društvene mreže.
Na Učiteljskom vijeću tema predavanja je bila:
Diferencijacija rada učitelja: daroviti, prosječni i teškoće u razvoju.
Dva su predavanja održana u našoj školi. Prvo predavanje održao je Darko Ćorković iz Odsjeka prevencije policijske uprave Osječko-baranjske. Temu, Djeca i mladi u riziku društvenih mreža, predstavio je učenicima sedmih i osmih razreda. Velik broj primjera iz prakse naveo je učenicima kako bi im približio mogući rizik. Učenici su dobili jasnu poruku i poziv kako ne smiju šutiti u slućaju zlostvljanja te takve slućajeve trebaju prijaviti.
Predavanje za učitelje održala je psihologinja Darija Salopek Žiha s temom Diferencijacija rada učitelja: daroviti, prosječni i teškoće u razvoju. Svako dijete je u nećemu uspješno, a zadatak učitelja je to otkriti i u tom smjeru krenuti. U našim razredima su i daroviti i prosječni i učenici s teškoćama u razvoju. Kako i na koje načine se posvetiti svima, kako će koji napredovati neka su od pitanja na koja nam je psihologinja pokušala dati odgovore.
IMG_0492.JPG (723.61 KB)
IMG_0491.JPG (666.23 KB)
IMG_0494.JPG (527.45 KB)
IMG_0495.JPG (813.33 KB)
PREDAVANJA: JEDNO ZA UČENIKE, DRUGO ZA UČITELJE
Autor: Tajana Tomoković, 15. 3. 2012.
Za učenike sedmih i osmih razreda održano je predavanje:
Djeca i mladi u riziku društvene mreže.
Na Učiteljskom vijeću tema predavanja je bila:
Diferencijacija rada učitelja: daroviti, prosječni i teškoće u razvoju.
Dva su predavanja održana u našoj školi. Prvo predavanje održao je Darko Ćorković iz Odsjeka prevencije policijske uprave Osječko-baranjske. Temu, Djeca i mladi u riziku društvenih mreža, predstavio je učenicima sedmih i osmih razreda. Velik broj primjera iz prakse naveo je učenicima kako bi im približio mogući rizik. Učenici su dobili jasnu poruku i poziv kako ne smiju šutiti u slućaju zlostvljanja te takve slućajeve trebaju prijaviti.
Predavanje za učitelje održala je psihologinja Darija Salopek Žiha s temom Diferencijacija rada učitelja: daroviti, prosječni i teškoće u razvoju. Svako dijete je u nećemu uspješno, a zadatak učitelja je to otkriti i u tom smjeru krenuti. U našim razredima su i daroviti i prosječni i učenici s teškoćama u razvoju. Kako i na koje načine se posvetiti svima, kako će koji napredovati neka su od pitanja na koja nam je psihologinja pokušala dati odgovore.
IMG_0492.JPG (723.61 KB)
IMG_0491.JPG (666.23 KB)
IMG_0494.JPG (527.45 KB)
IMG_0495.JPG (813.33 KB)
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |