Glagoljaši OŠ Hinka Juhna
Autor: Tajana Tomoković, 18. 3. 2016.
Povodom Dana hrvatskoga jezika koji se obilježavaju od 11. do 17. ožujka pokrenuta je radionica „ Učimo glagoljati“. Učenici 6. i. 8. razreda sudjelovali su u aktivnostima lijepog pisanja glagoljice tušem i perom, prevodili hrvatske glagoljske tekstove te od glinamola izrađivali glagoljske pločice i replike glagoljskih spomenika. Učenici su svoje radove izložili u prostorijama škole. Svrha radionice je osvijestiti važnost učenja i poznavanja glagoljice s obzirom na naslijeđe koje možemo pratiti na prostoru Hrvatske u srednjem vijeku. Učenici osmih razreda pokazali su svoje znanje i snalaženje u hrvatskoj povijesti jezika te sudjelovali u radionicama izrade i prezentacije prvog hrvatskog pravopisa, rječnika i hrvatske gramatike. Osobito su pozornost posvetili Baščanskoj ploči te prikupljali zanimljive podatke o njoj kao spomeniku rane hrvatske pismenosti. Dani od 11. do 17. ožujka proglašeni su Danima hrvatskoga jezika, a u povodu obljetnice Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga jezika ( iz 1967.g.). Učenici OŠ Hinka Juhna svojim su radom promicali čistoću hrvatskoga jezika i izražavali ljubav prema svom materinskom jeziku. VanesaTopalović, prof.











Glagoljaši OŠ Hinka Juhna
Autor: Tajana Tomoković, 18. 3. 2016.
Povodom Dana hrvatskoga jezika koji se obilježavaju od 11. do 17. ožujka pokrenuta je radionica „ Učimo glagoljati“. Učenici 6. i. 8. razreda sudjelovali su u aktivnostima lijepog pisanja glagoljice tušem i perom, prevodili hrvatske glagoljske tekstove te od glinamola izrađivali glagoljske pločice i replike glagoljskih spomenika. Učenici su svoje radove izložili u prostorijama škole. Svrha radionice je osvijestiti važnost učenja i poznavanja glagoljice s obzirom na naslijeđe koje možemo pratiti na prostoru Hrvatske u srednjem vijeku. Učenici osmih razreda pokazali su svoje znanje i snalaženje u hrvatskoj povijesti jezika te sudjelovali u radionicama izrade i prezentacije prvog hrvatskog pravopisa, rječnika i hrvatske gramatike. Osobito su pozornost posvetili Baščanskoj ploči te prikupljali zanimljive podatke o njoj kao spomeniku rane hrvatske pismenosti. Dani od 11. do 17. ožujka proglašeni su Danima hrvatskoga jezika, a u povodu obljetnice Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga jezika ( iz 1967.g.). Učenici OŠ Hinka Juhna svojim su radom promicali čistoću hrvatskoga jezika i izražavali ljubav prema svom materinskom jeziku. VanesaTopalović, prof.











Glagoljaši OŠ Hinka Juhna
Autor: Tajana Tomoković, 18. 3. 2016.
Povodom Dana hrvatskoga jezika koji se obilježavaju od 11. do 17. ožujka pokrenuta je radionica „ Učimo glagoljati“. Učenici 6. i. 8. razreda sudjelovali su u aktivnostima lijepog pisanja glagoljice tušem i perom, prevodili hrvatske glagoljske tekstove te od glinamola izrađivali glagoljske pločice i replike glagoljskih spomenika. Učenici su svoje radove izložili u prostorijama škole. Svrha radionice je osvijestiti važnost učenja i poznavanja glagoljice s obzirom na naslijeđe koje možemo pratiti na prostoru Hrvatske u srednjem vijeku. Učenici osmih razreda pokazali su svoje znanje i snalaženje u hrvatskoj povijesti jezika te sudjelovali u radionicama izrade i prezentacije prvog hrvatskog pravopisa, rječnika i hrvatske gramatike. Osobito su pozornost posvetili Baščanskoj ploči te prikupljali zanimljive podatke o njoj kao spomeniku rane hrvatske pismenosti. Dani od 11. do 17. ožujka proglašeni su Danima hrvatskoga jezika, a u povodu obljetnice Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga jezika ( iz 1967.g.). Učenici OŠ Hinka Juhna svojim su radom promicali čistoću hrvatskoga jezika i izražavali ljubav prema svom materinskom jeziku. VanesaTopalović, prof.











« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |