Učimo zajedno 3
Autor: Tajana Tomoković, 6. 7. 2017.
U periodu od 14.6.2017. do 30.6.2017. naši su se učenici s pomoćnicama u nastavi dodijeljenim preko projekta Učimo zajedno 3 dodatno pripremali za nastavak školovanja, odnosno sljedeću školsku godinu. Tijekom dva mini-projekta: "Moja škola" i "Moj zavičaj" , učili su kako učiti upoznavajući različite metode vođenja bilježaka i ponavljanja gradiva, pri tome osnažujući svoju svijest o važnosti škole i njenoj uklopljenosti u širi društveni kontekst. Uz pomoć asistentica istraživali su i razmišljali o navedenim temama, donosili vlastite zaključke te ih na kraju prezentirali, uz pomoć plakata koji su sami izradili, stručnim suradnicima škole. Smatramo kako je navedeni dodatni rad pozitivno djelovao na učenike u odgojnom i obrazovnom smislu, te na lijep način zaokružio uspješnu suradnju koju smo imali tijekom cijele nastavne godine. Pedagoginja, Ida Kovač
Učimo zajedno 3
Autor: Tajana Tomoković, 6. 7. 2017.
U periodu od 14.6.2017. do 30.6.2017. naši su se učenici s pomoćnicama u nastavi dodijeljenim preko projekta Učimo zajedno 3 dodatno pripremali za nastavak školovanja, odnosno sljedeću školsku godinu. Tijekom dva mini-projekta: "Moja škola" i "Moj zavičaj" , učili su kako učiti upoznavajući različite metode vođenja bilježaka i ponavljanja gradiva, pri tome osnažujući svoju svijest o važnosti škole i njenoj uklopljenosti u širi društveni kontekst. Uz pomoć asistentica istraživali su i razmišljali o navedenim temama, donosili vlastite zaključke te ih na kraju prezentirali, uz pomoć plakata koji su sami izradili, stručnim suradnicima škole. Smatramo kako je navedeni dodatni rad pozitivno djelovao na učenike u odgojnom i obrazovnom smislu, te na lijep način zaokružio uspješnu suradnju koju smo imali tijekom cijele nastavne godine. Pedagoginja, Ida Kovač
Učimo zajedno 3
Autor: Tajana Tomoković, 6. 7. 2017.
U periodu od 14.6.2017. do 30.6.2017. naši su se učenici s pomoćnicama u nastavi dodijeljenim preko projekta Učimo zajedno 3 dodatno pripremali za nastavak školovanja, odnosno sljedeću školsku godinu. Tijekom dva mini-projekta: "Moja škola" i "Moj zavičaj" , učili su kako učiti upoznavajući različite metode vođenja bilježaka i ponavljanja gradiva, pri tome osnažujući svoju svijest o važnosti škole i njenoj uklopljenosti u širi društveni kontekst. Uz pomoć asistentica istraživali su i razmišljali o navedenim temama, donosili vlastite zaključke te ih na kraju prezentirali, uz pomoć plakata koji su sami izradili, stručnim suradnicima škole. Smatramo kako je navedeni dodatni rad pozitivno djelovao na učenike u odgojnom i obrazovnom smislu, te na lijep način zaokružio uspješnu suradnju koju smo imali tijekom cijele nastavne godine. Pedagoginja, Ida Kovač
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |