Nikada nemojte brkati znanje s mudrošću. Prvo vam pomaže da preživite, a drugo da živite.
Sandra Carey
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svjetski dan prava potrošača engl. World Consumer Rights Day prvi je put obilježen 15. marta 1983. godine.Svjetski dan prava potrošača je i proslava solidatnosti unutar međunarodnog pokreta potrošača koji ima zadatak promovirati osnovna prava svih potrošača, zahtijevati poštovanje i zaštitu tih prava, te protestiranje protiv zloupotreba tržišta.
KAKO ZAŠTITI SEBE I KOME SE OBRATITI U SLUČAJU KADA SMATRATE DA STE OŠTEĆENI KAO POTROŠAČ U BILO KOJEM SMISLU , POKUŠALI SMO SAZNATI ZA VAS.
PROČITAJTE
Zakon o zaštiti potrošača donosi nam neke zanimljive informacije kojih možda, u svakodnevnom životu , nismo ni svjesni. pa tako nam članak 1. govori koja sve prava kao potrošači imamo:
pravo na zaštitu gospodarskih interesa potrošača,
2. pravo na zaštitu od opasnosti za život, zdravlje i imovinu,
3. pravo na pravnu zaštitu potrošača,
4. pravo na informiranje i edukaciju potrošača,
5. pravo na udruživanje potrošača u svrhu zaštite njihovih interesa,
6. pravo na predstavljanje potrošača i sudjelovanje predstavnika potrošača u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa
Članak 21. nam također osigurava da proizvod koji je na sniženju, odnosno rasprodaji jer mu istječe rok uporabe mora dodatno imati jasno, vidljivo i čitljivo istaknut najkraći ili krajnji rok uporabe.
Nadzor nad provođenjem ovog Zakona koji nas štiti kao potrošače obavljaju mjerodavni inspektori ministarstava te Državni inspektorat.
Ako potrošači ne mogu ostvariti svoja prava izravno u kontaktu s trgovcem, onda se mogu obratiti svojom primjedbom na ove kontakte:
Šetalište K. F. Šepera 1d
31000 Osijek
Primanje stranaka radnim danom od 08,00 do 10,00 sati.
Kontakti:
tel: 031/250-600, centrala
tel: 031/250-600, dežurni telefon za prijave
fax: 031/250-601, 250-617
e-mail: kontakti_OS@inspektorat.hr
Pročelnica PJ Osijek: Veselinka Jezerčić, dipl.iur.
tel: 031/250-620
fax: 031/250-601
e-mail: vesela.jezercic@inspektorat.hr
tajnica: Zdenka Bošković
Potrošači mogu podnijeti predstavku i putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača (CISZP-a), čija se aplikacija nalazi na internetskoj stranici Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva te na stranici Državnog inspektorata. Svi potrebni obrasci za prijavu nalaze se OVDJE
Nadamo se da smo Vam ovim informacijama pomogli te da će Vam ove informacije dati potrebne informacije kod Vaše zaštite kao potrošača.