Nikada nemojte brkati znanje s mudrošću. Prvo vam pomaže da preživite, a drugo da živite.
Sandra Carey
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kako je poticanje čitanja jedna od glavnih djelatnosti školske knjižnice, u našoj školi provodimo nekoliko projekata poticanja čitanja. Jedan od njih je cjelogodišnji projekt Igre s lektirom.
Ovaj smo put u igre s lektirom uveli naše najmlađe čitatelje, učenike prvoga razreda. Vrijedno su sami ili uz pomoć roditelja pročitali lektirni naslov Tri medvjeda i gitara. U sportskoj ih je dvorani dočekala šuma u kojoj žive likovi koje su upoznali. Podijeljeni u parove kretali su se od hladovine staroga hrasta preko potoka do tri lipe, a bili su i kod košnica s medom i na livadi. Kako bi se lakše snalazili u šumi, dobili su kartu šume, a na svakom ih je odmorištu čekala omotnica sa zadacima. Trebalo je točno i brzo izračunati koliko je Bukalo ulovio riba, znati smijemo li brati vjesnike proljeća, naučiti čitati ulomak iz knjige, nacrtati Mrguda koji prikuplja med i napisati koji je od braće znao lijepo svirati gitaru. Koristeći kartu, kretali su se od jednog do drugog odmorišta u šumi nakon što su uspješno riješili zadatke, ali na poseban način: preskakali su potok, hodali mostom, puzali, skakutali na jednoj nozi. Na kraju smo se svi našli kod potoka i svi su učenici imali svih sedam omotnica s riješenim zadacima. Knjiga im se svidjela i dobro su zaključili da je svako zanimanje jednako lijepo i jednako važno, a da je umjetnost ta koja nam uljepšava život. U igri s lektirom su uživali i obećali da će i sljedeću knjigu za lektiru pažljivo pročitati. Na kraju smo šumu očistili od smeća i ostavili iza sebe čist okoliš.
Ljiljana Cecelja, knjižničarka