školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/ - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
0 |
7:10-7:55 |
1 |
8:00-8:45 |
2 |
8:50-9:35 |
3 |
9:45-10:30 |
4 |
10:45-11:30 |
5 |
11:35-12:20 |
6 |
12:25-13:10 |
7. |
13:15-14:00 |
1. |
14:05-14:50 |
2. |
14:55-15:40 |
3. |
15:45-16:30 |
4. |
16:35-17:20 |
5. |
17:25-18:10 |
11. siječnja 2017. naša škola ugostila je dr. Ranka Rajovića. Dr. Ranko Rajović, inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra.
Dr. Rajović je na početku radionica postavio pitanje o ranoj stimulaciji, tj. je li ona važna za razvoj intelektualnih sposobnosti, ukoliko već znamo da je važna za motoričke, govorne, grafomotoričke i glazbene sposobnosti. Odgovor je potvrdan, uz napomenu da obitelj i vrtić u tome imaju presudnu ulogu. Djeci školskog uzrasta od 7 – 9 godina pričaju se zagonetne priče, zagonetna i problemska pitanja jer se ovaj sustav postepeno prilagođava za rad sa školskom djecom u razrednoj nastavi. Dr. Rajović smatra kako bi djeca i u fizičkom i u mentalnom razvoju bila daleko spremnija za školu kad bi ih se adekvatnije pripremilo za nju. Po mišljenju dr. Rajovića većina europskih zemalja ne priprema djecu za budućnost te smatra kako reproduktivno znanje za mozak ne postoji. Sve lošiji rezultati europskih zemalja na međunarodnim testiranjima su zvono za uzbunu jer se zna da je uspješno školovanje državljana određene zemlje u direktnoj vezi s njezinim ekonomskim statusom.
Korištenjem materijala NTC sustava potiče se razvoj mišljenja i inteligencije djece. Realizacijom NTC sustava učenja u obitelji i predškolskim ustanovama nametnut će se potreba za preispitivanjem programa i koncepcije rada s učenicima osnovne škole, posebno onih u razrednoj nastavi. Posebno smo ponosni što se naša škola uključila u projekt NTC učenja i što nastavljamo suradnju s dr. Rajovićem.